امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5911 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

همراه اول اپراتور پیشرو در زمینه توزیع و پخش خدمات ارتباطی

خبرایران : در هفتمین دوره جشنواره توزیع و پخش کشور، همراه اول به عنوان شرکت برتر در زمینه توزیع و پخش محصولات و خدمات ارتباطی معرفی شد.
همراه اول اپراتور پیشرو در زمینه توزیع و پخش خدمات ارتباطی

به گزارش خبرایران به نقل از اداره كل ارتباطات شركت ارتباطات سيار ايران، در مراسم هفتمین دوره جشنواره توزیع و پخش کشور که عصر روز سه شنبه ۱۱ شهریورماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد و با حضور جمعی از مدیران و دست اندرکاران صنعت توزیع و پخش کشور برگزار شد، با اهداء لوح و تندیس ویژه از همراه اول تقدیر به عمل آمد.

در این جشنواره، با توجه به ۱۸ شاخص توزیع و پخش و پس از بررسی ۷ ماهه ۳۸۶ محصول در ۲۴ شهر مرکز استان و با بیش از ۱۵۰۰۰ نفر ساعت کار کارشناسی، تندیس دیموند ۹۳ به سازمان ها و شرکت های برتر به لحاظ توزیع و پخش اهدا شد.

در مراسم روز سه شنبه، با استفاده از روش DIDA و بدلیل کسب رتبه برتر در پخش سراسری محصولات فناوری اطلاعات، خدمات ارتباطی، سیم کارت و اینترنت همراه، تندیس دیموند ۹۳ به شرکت ارتباطات سیار ایران(همراه اول) اهدا شد.

کنفرانس توزیع و پخش کشور، مهمترین و گسترده ترین و با سابقه ترین هم اندیشی سالیانه توزیع و پخش کشور است که شرکت ها و سازمان های برتر را پس از ۷ ماه ارزیابی معرفی می کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب