امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59077 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بابک باقری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

تولیدی باقری تنها نماینده رسمی کارخانجات ایران‌ مرینوس درتهران است/ کت و شلوار و پیراهن ما با دستگاه های کاملا صنعتی تولید می شوند/ به جهانی شدن در صنعت پوشاک می اندیشیم/ فروشگاه مرکزی تولیدی باقری درنیمه شعبان افتتاح می شود

خبرایران : مدیرعامل شرکت تولیدی باقری گفت: تولیدی باقری عمده فروشی است و ما با بسیاری از ارگان ها و شرکت ها و سازمانها همکاری داریم و در نیمه شعبان امسال مصادف با 27 اسفندماه 1400 فروشگاه مرکزی درخیابان امام خمینی افتتاح می شود.
تولیدی باقری تنها نماینده رسمی کارخانجات ایران‌ مرینوس درتهران است/ کت و شلوار و پیراهن ما با دستگاه های کاملا صنعتی تولید می شوند/ به جهانی شدن در صنعت پوشاک می اندیشیم/ فروشگاه مرکزی تولیدی باقری درنیمه شعبان  افتتاح می شود

بابک باقری مدیرعامل شرکت تولیدی پوشاک باقری درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : تنها نماینده رسمی کارخانجات ایران‌ مرینوس  در تهران هستیم ، که کت و شلوار و پیراهن صنعتی را تولید در تهران توسط دستگاه های کاملا صنعتی انجام می دهیم.

وی افزود : سال هاست با شرکت ایران مرینوس همکاری داریم و در  طی این سال ها تلاش کردیم که بتوانیم دوخت و کیفیت تولید کت و شلوار را با  خط تولید صنعتی ارتقا دهیم. همچنین ما عرضه کننده انواع کت و شلوار، پیراهن با پارچه های فاستونی، ایران مرینوس ، تترون های بروجرد، حریر سمنان با دوخت تمام صنعتی هستیم.

باقری تصریح کرد : پارچه های ایران مرینوس خوشبختانه فوق العاده با کیفیت هستند وسال هاست مشتریان با پارچه های ما آشنایی داشته از کیفیت محصولات ما هم رضایت کاملی دارند. ما ماشین آلات خودمان را در طی این سال ها به روز کردیم و قسمت دوخت و دوز را هم با ماشین آلات  تمام صنعتی به روز کردیم. به همین دلیل به جرات می توان گفت که کیفیت محصولات ما با لباس های روز دنیا به شدت قابل رقابت است.

وی ادامه داد : خوشبختانه درسال های اخیر نساجی های ایرانی مانند ایران مرینوس، جامعه ، مطهری و ... خیلی موفق بودند. تا جایی که بیشتر پارچه های نساجی های ایران به کشورهای مختلف جهان صادرشده اند . هر چند متاسفانه همین پارچه های باکیفیت خودمان بعد از صادر شدن به کشورهای خارجی با برچسب برند خارجی دوباره به کشورمان برگشته و دربازار به فروش می روند.

باقری ابرازداشت : با تولید محصولات با کیفیت ایرانی ما تصمیم گرفتیم که تابو شکنی کرده ونام کشورمان را در دنیا سرافزار کنیم ، به همین دلیل پارچه ای با کیفیت ایران مرینوس به تولید رسید  وخوشبختانه در طی این سالها هم ارگان های مختلف دولتی هم از برند ایران مرینوس و سایر بردهای مطرح داخلی استفاده می کنند و امیدوارم روزی برندهای ما هم جهانی شوند در صنعت پوشاک جهان تاثیر گذاری باشند.

وی عنوان داشت : ما خوشبختانه جلسات مختلفی با مدیران شرکت برای جهانی شدن برند ایران مرینوس  داشتیم و جلسات به خوبی برای جهانی شدن شرکت درحال انجام است و امیدوارم هرچه سریع تر این اتفاق مبارک برای کشورمان اتفاق بیفتد، چرا که این اتفاق علاوه بر کارآفرینی باعث ارز آوری خوبی هم برای کشورمان خواهد شد.

باقری اضافه کرد : تولیدی باقری عمده فروشی است و ما با بسیاری از ارگان ها و شرکت ها و سازمانها همکاری داریم . به امید خدا در نیمه شعبان امسال مصادف با 27 اسفندماه 1400  فروشگاه مرکزی درخیابان امام خمینی افتتاح می شود.

وی با اشراه به اینکه سال های برای رسیدن به نقطه ای که امروز در آن قرار دارد مطالعه و تلاش داشته ، خاطرنشان کرد : تولیدی باقری با انواع متنوعی از محصولات خود از 17 بهمن ماه  تا 27 اسفند ماه در نمایشگاه عرضه و فروش چهل سرای مصلا حضور داریم و خوشبختانه در این مدت استقبال مردم هم بسیار خوب بوده و مردم هم از محصولات ما راضی هستند و به تبع ما هم تلاش می کنیم به صنعت کشورمان خدمتی را کرده باشیم .

مدیرعامل شرکت تولیدی پوشاک باقری ابرازداشت : ما برای همه نوع سلیقه و سایزی لباس در رنگ بندی و کیفیت واقعا عالی داریم . ضمن اینکه محصولات ما کارت گارانتی 6 ماهه دارد . در این گارانتی مشتریان ما بدون قید و شرط در صورت استفاده از محصولات ما می توانند تا 6 ماه در صورت شست و شو محصولات و از بین رفتن کیفیت آن ، محصول را با محصولی جدید تعویض کنند.

وی درپایان سخنان خود گفت : تولیدی باقری روی محصولات خود برای جلب رضایت مشتریان تعصب دارید ، همیشه تلاش می کند محصول با کیفیت و خوبی را به دست مشتریان خود برساند.  

 

 

تولیدی باقری(تنها نمایندگی رسمی کارخانجات ایران مرینوس) به مدیریت  بابک باقری :

 تلفن: 09121211899

 02166450589

آدرس : خیابان امام خمینی، نرسیده به میدان حر، روبروی 12 فروردین پلاک 526 و 524

 اینستاگرام شخصی:

https://instagram.com/babak.bagheri110?utm_medium=copy_link

اینستاگرام:

https://instagram.com/bagheri_pruduction_company?utm_medium=copy_link

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب