امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59049 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰:۱۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی کریمی راد اعلام کرد؛

دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی با استقبال زیادی برگزار شد

خبرایران : دبیراجرایی دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی گفت : درهمایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی 4 بخش ارائه مقالات، مسابقه ماساژ، کارگاه‌های آموزشی جهت بازآموزی مهارت جویی ها و همین طور غرفه‌های نمایشگاهی جهت فروش تجهیزات وابسته را بود و با استقبال زیادی روبرو شدند.
دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی با استقبال زیادی برگزار شد

علی کریمی راد دبیراجرایی دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : این رویداد با افتخار و با دستاوردی با شکوه در تاریخ 28 هم شروع و درپایان روز 29 ام بهمن ماه به پایان رسید

وی ادامه داد : در این همایش 4 بخش ارائه مقالات، مسابقه ماساژ، کارگاه‌های آموزشی جهت بازآموزی مهارت جوها و همین طور غرفه‌های نمایشگاهی جهت فروش تجهیزات وابسته را داشتیم که با استقبال زیادی روبرو شد.

کریمی راد افزود : شایان ذکر است که 80 درصد تجهیزات تولید ملی بودند و این نشان دهنده حمایت انجمن صنفی از تولید کالای ایرانی و تولیدکننده هایی است که مشقت های زیادی در بومی سازی محصولات این حرفه را تحمل کرده اند.

وی عنوان داشت : علاوه بر این در غرفه‌های نمایشگاهی شاهد حضور آموزشگاه‌های دارای مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بودیم که با حفظ شئونات اسلامی واجرای تکنیک‌های اصولی ماساژ از قبیل ماساژ صندلی و کار با ابزار منجر به جذب مخاطبین و استقبال باورنکردنی آنان شده بودند.

کریمی راد تاکید کرد : در بخش مسابقه ماساژ هم که بیش از 400 نفردر این رقابت شرکت کرده بودند در نهایت 10 نفر برنده برتر در بخش آقایان و 10 نفر برنده برتر در بخش بانوان داشتیم  که در نهایت با جوایز نفیسی از این عزیزان قدردانی شد .

وی ابرازداشت : از در طول دو روز برگزاری این همایش در خدمت عزیزانی همچون ریاست محترم اتحادیه گرمابه داران سونا و ماساژ آقای سجادی و همچنین جناب آقای سید اشرفی ریاست محترم کانون انجمن های صنفی کارفرمایی بودیم که در اختتامیه به ایراد سخنرانی پرداختند.

کریمی راد خاطرنشان کرد : در نهایت اختتامیه هم در روز 29 با قدردانی از تیم اجرایی و داوران علمی و داوران عملی مسابقه به پایان رسید. باشد که یادگیری حرفه ماساژ بصورت تخصصی و اصولی گامی بلند برای سلامت جسمانی و روانی مردمان این مرز و بوم  باشد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب