امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59018 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت/ رفاه و افتخاری دیگر

خبرایران : خانواده معظم رفاه به پاس تلاش‌های بی‌دریغ و شایسته خود تندیس و لوح یادبود چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت را کسب کرد.
چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت/ رفاه و افتخاری دیگر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ در چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران که با حضور مقامات و مسئولان دولتی، جمعی از مدیران و صاحبان برندهای ارزشمند ایرانی و همچنین تولیدکنندگان موفق حوزه صنعت، در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در روز شنبه هفتم اسفندماه برگزار شد، از فروشگاه رفاه به پاس عملکرد نوین در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های ایرانی تقدیر به عمل آمد.

جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در حال حاضر یکی از جوایزی است که در عرصه تجلیل از برترین و موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی توسط بخش خصوصی و با همکاری دولت هر ساله برگزار شده و از مدیران این شرکت‌ها و سازمان‌ها طی مراسمی‌تجلیل به عمل می‌آید. این جشنواره فعالیت خود را از سال ۱۳۸۴ آغاز کرده و با حضور وزرای صنعت، معدن و تجارت، کار و تعاون، اقتصاد و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس کمیسیون‌های صنایع و معادن، انرژی، برنامه و بودجه، در مرکزهمایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار گردیده است.

در لوح تقدیر خانواده بزرگ رفاه آمده است:

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه
درخشش و بالندگی آن مجموعه ارزشمند در چهاردهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در سال ۱۴۰۰ برگ زرین دیگری بر لوح افتخارات و کامیابی فرزندان سرافراز و نوآور این مرز و بوم است.
موجب افتخار است که به پاس شایستگی مدیریت حرفه‌ای آن مجموعه در تعالی توسعه صنعتی و اقتصادی کشور نقش راهبردی داشته و این گواهینامه تقدیم شود.
از خداوند مهربان یگانه توفیق روزافزون تمامی‌مدیران خردمند را آرزومندیم.

گفتنی است، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سال‌های اخیر همواره از برترین فعالان حوزه اقتصاد بوده و جوایز متعددی را به خود اختصاص داده است‌.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب