امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 59015 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اولین کنفرانس استیل پرایس با عنوان تکنولوژی های پیشرفته فرآوری سنگ آهن آغاز بکار کرد

خبرایران : اولین کنفرانس تخصصی استیل پرایس با عنوان تکنولوژی های پیشرفته فرآوری سنگ آهن صبح امروز (هشتم اسفندماه سال جاری) در تهران آغاز بکار کرد.
اولین کنفرانس استیل پرایس با عنوان تکنولوژی های پیشرفته فرآوری سنگ آهن آغاز بکار کرد

به گزارش خبرایران ، در این کنفرانس تخصصی کارشناسان، مهندسان و متخصصان حوزه فولاد و آهن کشور راهکارهای استفاده از تکنولوژی های پیشرفته در فرآوری سنگ آهن را برای تولید محصولات فولادی مورد بررسی قرار می دهند.

این همایش با حضور مدیران صنایع فولاد و آهن کشور در هشتم اسفندماه سال جاری در هتل پارسیان استقلال آغاز به کار کرده است.

در نخستین میزگرد تخصصی این کنفرانس اقدامات سازمان‌ها و شرکت‌ها در جهت فرآوری سنگ آهن کم عیار و احیای معادن توسط مدیران عامل شرکت‌های معدنی و صنعتی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

همچنین در میزگرد اختصاصی فکور مغناطیس آسپادانا با موضوع نوآوری شرکت اف. ام. اس، چالش های فرآوری سنگ آهن توسط اساتید و مدیران بخش معدنی کشور بررسی می‌شود.

در پنل و میزگرد دیگری علاوه بر بررسی مسائل مربوط به نهضت فرآوری در میزگرد اختصاصی تکنولوژی های ایرانی فرآوری سنگ آهن هماتیت و سدهای باطله از طریق مگنتایزینگ روستینگ با کوره های دوار و عمودی مورد بررسی کارشناسان و متخصصان قرار می‌گیرد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب