امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58996 تاریخ انتشار: شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رضا قوی دل در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

افراد سودجو با نفوذ دربخش های مختلف تولیدی‌ها را مجبور به دوختن لباس خوب با درج برند خارجی می‌کنند / محدودیت مواد اولیه توانایی زمین‌گیر کردن تولیدکننده را ندارد

خبرایران : مدیرتولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان گفت : در حال حاضر افراد سودجو در بخش های مختلف نفوذ کرده، تولیدی‌ها را مجبور به دوختن لباس خوب با درج برند خارجی می‌کنند و با قیمت بالاتر به فروش می‌رسانند که این امر سبب تضییع روحیه در تولیدکنندگان می‌گردد.
افراد سودجو با نفوذ دربخش های مختلف تولیدی‌ها را مجبور به دوختن لباس خوب با درج برند خارجی می‌کنند / محدودیت مواد اولیه توانایی زمین‌گیر کردن تولیدکننده را ندارد

رضا قویدل مدیرتولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: صنعت پوشاک کودک و نوجوان در کشور طی سال‌های گذشته دچار ضعف بوده و بیشتر وابسته به واردات پوشاک خارجی بوده است.
قویدل با اشاره به اینکه فروشگاه اریکه فرشتگان در زمینه تولید وعرضه پوشاک کودک و نوجوان فعالیت دارد ، عنوان داشت : طی یکی دو سال اخیر در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق، بحمدلله این صنعت قوت گرفته و واردات پوشاک خارجی محدود شده است.
وی با اشاره به اینکه تولید پوشاک مجلسی کودک و نوجوان ۳ تا ۱۲ سال را تولید می کند، ادامه داد : به لحاظ گران بودن نرخ ارز، واردات به هیچ عنوان به صرفه نیست که از طرف دیگر رقابت بین تولیدکنندگان داخلی افزایش یافته که این موضوع سبب کیفیت بهتر تولیدات گشته و استقبال خوبی از محصولات صورت گرفته است.
مدیرتولیدی مجموعه پوشاک اریکه فرشتگان درمورد تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان تاکید کرد: تورم همچنان وجود دارد، اما محدودیت مواد اولیه آنقدری نیست که بتواند تولیدکننده را زمین‌گیر کند و چون منابع انرژی در کشورمان ارزان قیمت است، هزینه تولید نسبت به کشورهای دیگر به صرفه‌تر می‌باشد.
وی خاطرنشان کرد : سابقا فقط واردکنندگان قاچاق می‌توانستند به تولیدکنندگان آسیب برسانند، اما در حال حاضر افراد سودجو که در امور مملکتی نیز سمت‌های بالا دارند، تولیدی‌ها را مجبور به دوختن لباس خوب با درج برند خارجی می‌کنند و با قیمت بالاتر به فروش می‌رسانند که این امر سبب تضییع روحیه در تولیدکنندگان می‌گردد.
قوی دل ابرازداشت: متأسفانه کماکان برخی از گروه‌های قاچاق به فعالیت‌های غیرقانونی خود ادامه می‌دهند و با فشار آوردن به تولیدکنندگان مبنی بر زدن مارک خارجی به پوشاک، آن را با قیمت چند برابری در مناطق آزاد به فروش برسانند.
وی درپایان سخنان خود گفت : پوشاک اریکه فرشتگان با برندهای «اریکه کیدز» و «کین کیدز» جزو واحدهای صنعتی فعال درتولید پوشاک کودک و نوجوانان است ، که در طی این سالهای به درستی و با کیفیت بالا محصولات خود را به بازار پوشاک ارائه داده و توانسته نامی برای خود دست و پا کند. به همین دلیل ما هرگز تن به رفتارو اعمال  گروه‌های قاچاق و غیرقانونی تولید لباس نخواهیم شد و با قدرت به فعالیت تولیدی خودمان ادامه خواهیم داد.

 

مجموعه تولیدی پوشاک اریکه فرشتگان :

آدرس کارخانه:

استان البرز، شهرک صنعتی سیمین دشت

آدرس دفتر مرکزی:

تهران، خیابان جمهوری، خیابان مظفر، پاساژ پارس

شماره تلفن دفتر کارخانه:

۰۲۶۳۲۸۱۰۳۸۵

شماره دفتر تهران:

۰۲۱۶۶۴۵۱۸۴۴  

اینستاگرام :

https://instagram.com/arikehkids?utm_medium=copy_link

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب