امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58989 تاریخ انتشار: جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک خبر داد:

قرارگاه اقتصادی، مانع زدایی و تسهیل گری در شهرداری منطقه یک تشکیل شد/ تنها در سه پلاک ثبتی شهرداری مطالبه ای در حدود ۲ هزار میلیارد تومان دارد

خبرایران : قرارگاه اقتصادی، مانع زدایی و تسهیل گری با تاکید بر احقاق حق شهر و حق مردم از بدهکاران، در شهرداری منطقه یک تشکیل شد.
قرارگاه اقتصادی، مانع زدایی و تسهیل گری در شهرداری منطقه یک تشکیل شد/ تنها در سه پلاک ثبتی شهرداری مطالبه ای در حدود ۲ هزار میلیارد تومان دارد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید رضا حاجوی شهردار این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: قرارگاه اقتصادی، مانع زدایی و تسهیل گری در منطقه یک تشکیل شد و جلسات منظم کمیته در آمد  با حضور  مالکان و سازندگان به تفکیک نواحی ده گانه با  حضور شهردار منطقه، معاونین و شهرداران نواحی از ابتدای اسفنده ماه به صورت منظم در حال برگزاری است و نتایج این جلسات به اطلاع شهروندان منطقه یک خواهد رسید.

شهردار منطقه یک با بیان اینکه تنها در سه پلاک ثبتی شهرداری مطالبه ای در حدود ۲ هزار میلیارد تومان دارد گفت: اداره ی اجرای احکام  و اداره ی حقوقی با اولویت پرونده های به روز، مسئول وصول مطالبات، حقوق شهر، شهروندان و شهرداری از بدهکاران هستند و تکلیف چک های برگشتی، پرونده های ماده صد و کمیسیون ماده پنج با اولویت با حضور مودیان بررسی و تعیین تکلیف می شوند.

حاجوی تشکیل اطلس درآمدی نواحی ده گانه منطقه یک را در همین راستا دانست و گفت: این اطلس در یک کار مطالعاتی دقیق در سطح منطقه تهیه و تمام مواردی که نیاز به وصول مطالبات در سطح نواحی دارد شناسایی شده و با رصد ستاد منطقه، شهرداران نواحی با دقت مسئول اجرای این سند مالی هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در حوزه حفظ حقوق عمومی با کسی تعارف ندارد گفت: حفظ حقوق عمومی وظیفه مهم شهرداری است و همه مدیران و شهرداران نواحی در چارچوب قوانین این موارد را با جدیت پی گیری می کنند تا در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند و برنامه های شهرسازی و در آمدی و وصول مطالبات را در اولویت اصلی قرار دهند.

حاجوی تصریح کرد: مردم از مدیریت شهری فعلی توقع  تحول در خدمت، نگاه، کرامت و... دارند و باید همه نیروها در خدمتگزاری به شهروندان با همه توان و قدرت پیش بروند.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب