امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58980 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علیرضا جهرمی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

جهرمی اولین و قدیمی‌ترین بستنی‌فروشی فعال در تهران است / سه نسل در زمینه فالوده فعالیت داشته ایم

خبرایران : مدیراجرایی برندینگ جهرمی گفت: نسل سوم از فالوده وبستنی‌فروشی جهرمی هستم که نزدیک به 100 سال است مجموعه ما به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
جهرمی اولین و قدیمی‌ترین بستنی‌فروشی فعال در تهران است / سه نسل در زمینه فالوده فعالیت داشته ایم

علیرضا جهرمی مدیراجرایی برندینگ جهرمی درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: نسل سوم از فالوده وبستنی‌فروشی جهرمی هستم که نزدیک به 100 سال است مجموعه ما به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
وی تصریح کرد : ما طی ماه گذشته قرارداد فرانچایز و برندینگ با مجموعه گروه مشاورین برندینگ و فرانچایز بابک بختیاری را به امضاء رساندیم و علاقمندان به محصولات و کسب و کارما می‌توانند با گروه مشاورین برندینگ و فرانچایز بابک بختیاری(babakbakhtiari@) تماس حاصل کرده و درخواست نمایندگی دهند که پس از مذاکره فی‌مابین، این محصول را به شهرها یا کشورهای دیگر ارسال می‌کنیم.

 www.khabareiran.ir


جهرمی تاکید کرد : این محصول قدیمی به عنوان سوغات تهران و در کنار آن تجربه و سابقه ما در تولید، می‌تواند به عنوان یک خوراکی جذاب و با طعم خاص برای تمامی افراد و در هر رده سنی مورد استفاده قرار گیرد.
وی ادامه داد : همچنین، محصولات ما به دلیل ترکیبات خاص و بدون مواد افزودنی، برای سیستم ایمنی بدن بسیار مفید می‌باشد.

 

 www.khabareiran.ir


جهرمی عنوان داشت : متاسفانه به دلیل شیوع کرونا، میزان فروش ما نیز کاهش پیدا کرده، که به همین سبب ترفندی اندیشه کرده‌ایم تا مشتریان با تماس تلفنی و یا از طریق jahroumi1926@ و بدون مراجعه حضوری بتوانند از محصولات ما استفاده نمایند و ما به تمامی نقاط تهران ارسال داریم.

وارث بزرگ بستنی سنتی جهرمی در تهران گفت: بستنی سنتی مخصوص ما در دو رنگ، به همراه پسته، گردو، اسلایس موز و قطعات خامه آماده می‌ شود. محصول جدید دیگر ما، مخلوط فالوده معجون است که روی آن با مغزهای مختلف تزئین می گردد.

 



هاشم  و علیرضا جهرمی، پدر و پسر و وارثان فعلی اولین بستنی فروشی فعال تهران، با عنوان بستنی سنتی جهرمی می باشند که توانسته اند این برند معروف و معتبر را با ارائه محصولات با کیفیت و متنوع، همچنان زبانزد عام و خاص نمایند. خبرنگار رسانه ما، روز سه شنبه ۳ اسفند ماه ۱۴۰۰، برای تهیه گزارش به محل فالوده بستنی سنتی جهرمی مراجعه کرده و با این بزرگواران به گفتگو نشسته اند.

هاشم جهرمی، وارث بزرگ بستنی سنتی جهرمی در تهران، در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: ما اولین و قدیمی ‌ترین بستنی ‌فروشی فعال در تهران هستیم که از مواد غذایی مرغوب در تهیه بستنی و فالوده استفاده می‌کنیم. همچنین ۴۰ سال است که از آغاز تولید معجون، ما نیز بدین کار اشتغال داریم.

وارث بزرگ بستنی سنتی جهرمی در تهران، خاطرنشان کرد: فالوده اصالتا شیرازی هست؛ ما هم فالوده را مطابق با اصل آن تهیه می‌کنیم.

جهرمی، در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: در روش تولید فالوده شیرازی رشته‌های فالوده را باید آنچنان ریز کرد که به اندازه برنج کوچک شود؛ اما چون این روش به مذاق تهرانی‌ها خوش نمی‌آمد، رشته‌ها را درشت‌تر برش می‌دهیم. همچنین جدیدا فالوده های زعفرانی، توت ‌فرنگی، موهیتو، شاتوت، آلبالو نیز تولید می‌ کنیم و بستنی سنتی مخصوص ما در دو رنگ، به همراه پسته، گردو، اسلایس موز و قطعات خامه آماده می‌شود.

وی در پایان صحبت های خود گفت: محصول جدید دیگر ما، مخلوط فالوده معجون است که روی آن با مغزهای مختلف تزئین می‌شود.

 

 

آدرس فالوده بستنی سنتی جهرمی: خیابان وحدت اسلامی، بالاتر از میدان شاپور، پلاک۵۸۶

تلفن تماس: ۰۹۳۵۴۰۶۷۷۱۲

آدرس های اینستاگرام:

jahroumi1926

babakbakhtiari

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب