امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58979 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ملینا ناصر آزاد درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هدف از برگزاری دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی ارتقا سطح دانش و سلامت درخصوص ماساژ بود

خبرایران : دبیراجرایی دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی گفت : دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی به مناسبت نام گذاری سال 1400 از سوی رهبر انقلاب اسلامی با نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» در 2 بخش عملی و علمی در تاریخ 28 و 29 بهمن ماه 1400 برگزار شد.
 هدف از برگزاری دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی ارتقا سطح دانش و سلامت درخصوص ماساژ بود

ملینا ناصر آزاد دبیراجرایی دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی  به مناسبت نام گذاری سال 1400 از سوی رهبر انقلاب اسلامی با نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» در 2 بخش عملی و علمی در تاریخ 28 و 29 بهمن ماه 1400 برگزار شد.
ناصر آزاد افزود : این رویداد بزرگ نزدیگ به 20 برگزیده داشت . درواقع مسابقه ملی ماساژ در دو قالب عملی و تئوری برگزار شد و هدف آشنایی شرکت کنندگان با جدیدترین دستاوردهای علمی در زمینه ماساژ بود .  
وی ادامه داد : در اختتامیه این مسابقه از 10 نفر برتر ماساژ آقایان و 10 نفر برتر ماساژ بانوان و همچنین 2 مقاله تقدیر شدند  هدف آن ارتقا سطح دانش و سلامت به روز در خصوص ماساژ بوده است.
دبیراجرایی دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی تاکید کرد :امیدوارم در سال های آتی با همدلی این همایش هر چه باشکوه تر در سطح داخلی و بین المللی برکزارشود.
وی درپایان سخنان خود گفت : سپاسگذارم از تمام تیم های داوری ، اجرایی و دوستانی که ما را در برگزار هر چه باشکوه تر این رویداد همراهی کردند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب