امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58975 تاریخ انتشار: شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکترعلیرضا موحدی نائینی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هدف از برگزاری دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی اشتغال زایی و فرهنگ سازی در بحث ماشاژ بود

خبرایران : دبیراجرایی دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی گفت هدف از برگزاری این رویداد اشتغال زایی و فرهنگ سازی در بحث ماشاژ بود ، و به دلیل اهمیت همین موضوع پوشش خبری خوبی از این رویداد در مطبوعات کشورمان منعکس شد وجای بسی تقدیر و تشکر دارد .
هدف از برگزاری دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی اشتغال زایی و فرهنگ سازی در بحث ماشاژ بود

دکترعلیرضا موحدی نائینی دبیراجرایی دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : جای بسی خوشبختی وخوشحالی است که توانستیم سومین دوره مسابقات ملی ماساژ به همراه دومین دوره از همایش علمی ماساژ را با حضور علاقه مندان طی روزهای 28 و 29 بهمن 1400 در سالن همایش های بین المللی رازی تهران با رویکرد «اشتغال پایدار» و «سلامت جسم و روان»  برگزار کنیم.
دکترموحدی نائینی تصریح کرد : پوشس خبری خوبی از سوی رسانه های مختلف دیداری و شنیداری و شبکه های مختلف و خبرگزاری و سایت های خبری از این رویداد درغالب گزارش ومصاحبه انجام شد.
وی عنوان داد : هدف از برگزاری این رویداد اشتغال زایی و فرهنگ سازی در بحث ماشاژ بود ، و به دلیل اهمیت همین موضوع  پوشش خبری خوبی از این رویداد در مطبوعات کشورمان منعکس شد وجای بسی تقدیر و تشکر دارد و با حضور این دوستان توانستیم فرهنگ سازی و اصلاع رسانی خوبی در خصوص ماساژ داشته باشیم. تا دوستانی که به هردلیلی نتوانستند دراین رویداد حضور داشته باشند ، بتوانند به امید خدا برای سال آینده و برگزاری چهارمین دوره این رویداد خودشان را آماده کنند.
دبیراجرایی دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی تاکیدکرد:همه دوستان از شهرهای مختلف کشورمان در این رویداد حضور پیدا کردند و 2 روز در این رویداد با هم صنفی های خودشان درصنف ماساژ آشنا شدند. ضمن اینکه نمایشگاه جانبی نیز دراین رویداد برگزار شد  .
وی ادامه داد : شرکت های بسیار خوبی با جدیدترین محصولات خود در خصوص ماساژ دراین رویداد شرکت داشتند و بازدید کنندگان و شرکت کنندگان درمقوله ماشاژ توانستند بازدید خوبی نیز از نمایشگاه جانبی داشته و با جدیدترین محصولات شرکت های تولید کننده محصولات ماساژ آشناشوند.
دکترموحدی نائینی ابرازداشت : مسابقه ماساژ با توجه به محدودیت هایی که ما به دلیل کرونا داشتیم با یک سوم ظرفیت برگزار شد و در دو بخش آقایان و بانوان هر کدام 10 نفر برگزیده و تقدیر شدند  وامیدواریم در سال آینده با وجود همه دوستان و نبودی کامل کرونا مسابقات خوبی را در دوره چهارم بتوانیم برگزار کنیم .
وی درپایان سخنان خود گفت : امیدوارم که در سال 1401 بتوانیم درخدمت همه دوستان و صنف مختلف ماساژ به دور از محدودیت های کرونایی باشیم و مسابقه پر شورتری را برگزار کنیم.
 
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب