امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58974 تاریخ انتشار: جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکترسیما عالمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

جهت فرهنگسازی و ترغیب به پژوهش های علمی دررشته ماساژ، درکنار مسابقه ملی ماساژ ، برای دومین بارهمایش علمی ماساژ برگزار شد

خبرایران : دبیرعلمی دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی گفت : جهت فرهنگسازی و ترغیب به پژوهش های علمی در این رشته، برآن شدیم تا درکنار مسابقه ملی ماساژ همایش علمی برای دومین بارهمایش علمی ماساژ را نیز برگزار کنیم.
جهت فرهنگسازی و ترغیب به پژوهش های علمی دررشته ماساژ، درکنار مسابقه ملی ماساژ ، برای دومین بارهمایش علمی ماساژ برگزار شد

دکترسیما عالمی  دبیرعلمی دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : سومین دوره مسابقات ملی ماساژ به همراه دومین دوره از همایش علمی ماساژ از 28 تا 29 بهمن 1400 در سالن همایش های بین المللی رازی تهران برگزار شد که رویکرد سومین مسابقات علمی ماساژ«اشتغال پایدار» و رویکرد همایش علمی ماساژنیز رویکرد «سلامت جسم و روان»  بوده است.
دکترعالمی  تصریح کرد : با توجه به اینکه مقوله ماساژ رویکرد مرتبط با سلامت جسمانی و روانی است. طی سال های گذشته پژوهش بین رشته ای زیادی در غالب پایان نامه و مقاله دررشته های مختلف از جمله روانشناسی، تربیت بدنی ، فیزیوتراپی و غیره با تمرکز براثربخشی ماشاژ بر سلامت جسمانی و روانی انجام شده است. لذا جهت فرهنگسازی و ترغیب به پژوهش های علمی در این رشته،برآن شدیم تا درکنار مسابقه ملی ماساژ همایش علمی برای دومین بارهمایش علمی ماساژ را برگزار کنیم.
وی ادامه داد: بعد از فراخوان نسبت به جذب مقالات ، دربین مقالات ارسالی 8 مقاله انتخاب شد و بعد از ارائه و داوری های دقیق ، که با دقت نظربالایی انجام گرفت،طی این دو روز 2 مقاله با نام های « اثر بخشی ماساژبر ادراک درد سالمندان مبتلا به درد مزمن » و «چالش های زنان در ماشاژ» انتخاب ودرنهایت منتج به دریافت تندیش و لوح تقدیر و جوایز دیگرشدند.
دبیرعلمی دومین همایش علمی و سومین مسابقه ملی ماساژ با رویکرد سلامت جسمانی و روانی تاکید کرد: در این همایش برای فرهنگ سازی و ارتقاء مهارت 9 کارگاه آموزشی جهت باز آموزی شرکت کنندگان با حضور اساتید به نام این رشته برگزار شد.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب