امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58948 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دریافت گواهی استاندارد ISO 10004 (مدیریت رضایت مشتری) توسط شرکت بیمه دی

خبرایران : شرکت بیمه دی با پیاده سازی استانداردهای مربوطه، موفق به اخذ گواهی استاندارد ISO 10004 در حوزه رضایتمندی مشتریان شد.
دریافت گواهی استاندارد ISO 10004 (مدیریت رضایت مشتری) توسط شرکت بیمه دی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی؛ طی نشستی که با حضور محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی و ارزیابان استاندارد  ISO 10004 در ساختمان مرکزی شرکت بیمه دی برگزار شد، ارزیابان پس از بررسی عملکرد و فرآیندهای بیمه دی، این شرکت را حائز دریافت این استاندارد دانست.
مدیرعامل بیمه دی ضمن اشاره به دستاوردهای این شرکت در سال های اخیر اظهار کرد: شرکت بیمه دی با بررسی و پایش پی در پی فرآیندهای خود توانسته است علاوه بر تسهیل و تسریع عملکردها، با بهره گیری از استانداردهای جهانی، به چشم اندازها و اهداف خود جامه عمل بپوشاند.
بیمه دی در راستای چشم انداز "پدیده محبوب مشتریان" و پس از آماده‌سازی زیر ساخت‌ها و‌ فرآیندهای لازم در خصوص ارزیابی رضایت مشتریان بدون هیچ‌گونه عدم انطباقی موفق به دریافت گواهی استاندارد ISO 10004 (مدیریت رضایت مشتری) شد.
این موفقیت، که نتیجه اعتماد مشتریان عزیز به مجموعه بیمه دی و تلاش شبانه‌روزی تمامی ارکان خانه فیروزه‌ای است را به خانواده بزرگ مشتریان گران‌قدر و همکاران گرامی تبریک می‌گوییم.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب