امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58878 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارتقای تجربه سینمای خانگی به بالاترین سطح با پروژکتورهای LG CineBeam 2022

پروژکتورهای 4K پیشرفتهLG Ultra Short Throw ­ بهترین گزینه برای علاقه­مندان به تماشای جدیدترین فیلم­ها است.
ارتقای تجربه سینمای خانگی به بالاترین سطح با پروژکتورهای LG CineBeam 2022

ال‌جی الکترونیکس با پروژکتور لیزری CineBeam 4K مدل‌های HU715Q و HU710P که پیشرفته­ترین پروژکتورهای این شرکت تا به امروز هستند در حال ارتقای تجربه‌ی سینمای خانگی کاربران است. پروژکتور جدید ال‌جی HU715Q Ultra Short Throw (UST) با طراحی تطبیق­پذیر و اندازه‌ی مناسب، دارای فناوری‌های پیچیده‌ای مانند روشنایی خودکار و توانایی ایجاد تصویر 100 اینچی در فاصله 21.7 سانتی‌متری از دیوار است که کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد1. LG HU710P که نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی مدل قبلی خود است، تصاویر روشن‌تر و رنگ‌های سیاه عمیق‌تری را به لطف لیزر هیبریدی خود ارائه می­دهد.

پروژکتورهای جدید CineBeam انتخابی عالی برای مصرف‌کنندگانی هستند که به دنبال ایجاد سینمای خصوصی در خانه‌ی خود با تصاویر فراگیر و در مقیاس بزرگ هستند که بتوان تصویر را مستقیماً روی دیوار یا یک پرده‌ی اختصاصی نمایش داد.

بدنه‌ی جمع‌وجور و راه‌اندازی آسان هر دو مدل این پروژکتورها، آن‌ها را برای اکثر فضاهای داخلی مناسب کرده است. این در حالی است که حتی پس از غروب خورشید و تاریک شدن هوا می‌توان در حیاط‌خلوت هم از این محصولات استفاده کرد. LG HU715Q­ با روکش پارچه‌ای درجه یک که توسط شرکت نساجی دانمارکی Kvadrat طراحی‌شده است با تمامی اثاثیه‌ی خانه و هر سبک دکوراسیون داخلی هماهنگی کامل دارند.

باوجود رزولوشن 4K باکیفیت 3840×2160 پیکسل در هر دو پروژکتور، فناوری لیزر پیشرفته در پروژکتورهای جدید نسبت کنتراست چشمگیر 2,000,000:1 و حداکثر روشنایی را ارائه می‌دهند. همچنین با نمایش جزئیات بیشتر درصحنه‌های تاریک و روشن، باعث وضوح بیشتر محتوای تصویر می‌شوند. به لطف keystone با انحراف 4، 9 و 15 نقطه‌ای، پروژکتورها به‌راحتی در جهت‌های افقی و عمودی قابل تنظیم هستند که امکان نصب دستگاه بدون ایجاد اعوجاج در تصویر را فراهم می‌کند.

مدل HU715Q حدود lumen ANSI 2500 با منبع نور لیزر تولید می‌کند؛ این در حالی است که LG HU710P روشنایی  lumen ANSI 2000 را از طریق فناوری هیبریدی لیزر-LED ارائه می‌دهد. هر دو برای 20,000 ساعت استفاده طراحی‌شده‌اند که طول عمر آن‌ها چهار برابر بیشتر از لامپ‌های پروژکتور معمولی است.

پروژکتورهای جدید CineBeam دارای فناوری‌های پیشرفته‌ی بهبود تصویر برای تجربه تماشای بهینه هستند که شامل موارد زیر است:

Brightness Optimizer تنظیمات را با توجه به شرایط نور محیط انجام می‌دهد.

Dynamic Tone Mapping هر فریم را جداگانه تجزیه، تحلیل و تنظیم می‌کند تا عملکرد برتر HDR برای نمایش تصاویر خیره‌کننده و فوق‌العاده واضح را بدون توجه به محتوا یا میزان نور اتاق ارائه کند.

حالت Filmmaker، فیلم‌ها را به همان صورتی نمایش می‌دهد که کارگردان‌ها در نظر داشتند؛ و با حفظ نسبت تصویر(aspect ratio)، نرخ فریم(frame rate) و رنگ‌ها، حس و حال اکران در سینما را شبیه‌سازی می‌کند.

پلتفرم هوشمند LG webOS امکان دسترسی آسان به طیف گسترده‌ای از سرویس‌های پخش محبوب مثل Netflix، Amazon Prime Video، Disney+، YouTube و Apple TV را ارائه می‌دهد2.

 [فقط در LG HU715Q] ووفرهای چهارگانه داخلی و استریو 2.2 کاناله با اتصال به یک یا دو بلندگوی بلوتوثی حس غوطه‌وری در صدا فراگیر را افزایش می‌دهند3.

 

سئو یانگ جائه، معاون ارشد و رئیس واحد کسب‌وکار فناوری اطلاعات شرکت راه‌کار‌های کسب‌وکار ال‌جی، می‌گوید: «استقبال هر چه بیشتر مصرف‌کننده‌ها از اینکه می‌توانند محتوای موردعلاقه خود را در مقیاس واقعی سینمایی در خانه تماشا کنند، باعث شده که بخش پروژکتورهای خانگی چنین رشد بالایی را تجربه کند. LG CineBeam که به‌طور خاص برای دوستداران فیلم و مصرف خانگی طراحی‌شده است، روشنایی فوق‌العاده، کیفیت تصویر و صدای عالی و همچنین محبوب‌ترین برنامه‌های پخش در webOS را ارائه می‌دهد. هرکسی که به فکر ساخت یا ارتقای سیستم سینمای خانگی خود است، از استفاده از پروژکتور CineBeam ال‌جی بسیار خشنود خواهد شد.»

 

پروژکتور لیزری LG CineBeam 4K مدل‌های HU715Q و HU710P در سه‌ماهه اول سال 2022 در بازارهای اصلی آمریکای شمالی، اروپا و آسیا و به دنبال آن خاورمیانه و آمریکای لاتین در دسترس خواهند بود.

 

مشخصات:

 

HU715Q

HU710P

رزولوشن

4K UHD (3,840 x 2,160)

4K UHD (3,840 x 2,160)

روشنایی

2,500 ANSI Lumens

2,000 ANSI Lumens

منبع نور

Laser

Hybrid (Laser + LED)

طول عمر لامپ

20,000 hours

20,000 hours

بهینه­ساز روشنایی

Auto Brightness + Adaptive Contrast

Iris Mode + Adaptive Contrast

TruMotion

Yes

Yes

حالت Filmmaker

Yes

Yes

اندازه­­ ­صفحه نمایش

80-120 inches

40-300 inches

Throw Distance

100-inch @ 21.7cm

100-inch @ 2.9-4.6m

Throw Ratio

0.22

1.3 - 2.08

Zoom

Fixed

x 1.6

Lens Shift

-

Horizontal ± 24%, Vertical ± 60%

Keystone Correction

4/9/15 Point Warping

4/9/15 Point Warping

webOS

Yes

Yes

Apple AirPlay 2 / HomeKit

Yes

Yes

Screen Share

Yes

Yes

Integrated Speakers

20W + 20W Stereo

5W + 5W Stereo

ریموت کنترل

Yes (Magic Lighting Remote)

Yes (Magic Lighting Remote)

وردی

HDMI x 3 with eARC / USB 2.0 x 2

HDMI x 3 with eARC / USB 2.0 x 2

 

1 به صورت مورب اندازه‌گیری می‌شود.

2 اتصال به اینترنت و اشتراک سرویس پخش موردنیاز است. خدمات پشتیبانی شده ممکن است بر اساس کشور متفاوت باشد. پخش تصویر از دستگاه‌های iOS از طریق Apple AirPlay 2 و Apple HomeKit قابل‌دسترسی است. دستگاه‌های iOS به سیستم­عامل نسخه 12.3 و بالاتر (نسخه macOS 10.14.5 و بالاتر برای محصولات اپل) نیاز دارند و باید در شبکه Wi-Fi مشابه LG CineBeam باشند.

3 سازگاری فقط با بلندگوهای بلوتوث ال‌جی تضمین‌شده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب