امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58861 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مصطفی مطلق درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

مه دریا چابهار تولید کننده انواع کنسروتن ماهی است / ۸۵ درصد صید ماهی تن از دریای چابهار تامین می شود

خبرایران : مدیر عامل : شرکت مه دریا چابهاربا اشاره به اینکه دارای تأییدیه وزارت بهداشت و نشان استانداردهستیم، گفت : نمونه کنسرو میگو هم تولید کردیم که امیدواریم مورد استقبال مشتریان ما در سراسر کشورمان قرار گیرد.
مه دریا چابهار تولید کننده انواع کنسروتن ماهی است / ۸۵ درصد صید ماهی تن از دریای چابهار تامین می شود

مصطفی مطلق مدیرعامل  شرکت مه دریا چابهار درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :  شرکت مه دریا  چابهار تولید کننده انواع کنسرو تن ماهی است.
وی تصریح کرد : ازسال ها پیش که برای خدمتی به چابهاررفته بودم زمینه را برای تولید کنسرو وتن ماهی مساعد دیدم . به همین دلیل کارخانه تولید تن ماهی درانجا احداث نمودیم
مطلق ادامه داد : امروزکارخانه ما عمده فروشی و خرده فروشی دارد و محصولات ما به سراسر ایران با بهترین کیفیت ارسال می شوند.
وی ابرازداشت : کیفیت محصولات ما به جرات می توان گفت که ۵۰ درصد با کیفیت تر و همچنین به لحاظ قیمت  مناسبتر از تن های موجود در بازار است .
مطلق با اشاره به۲۰ سال سابقه فعالیت خود خاطرنشان کرد: مشتریان ما با اطمینان محصولات ما را مصرف کند، چون محصولات ما ازماهی زنده چابهارتهیه می شود. ماهی ما به روز و با کیفیت بالا صید می شوند.
وی عنوان داشت : تن ماهی ها بیشتر از ماهی های حاضر در اقیانوس هند تامین می شود وباید توجه داشت ۸۵ درصد صید ماهی تن از دریای چابهار تامین می شود .
مطلق درپایان سخنان خود با اشاره به اینکه دارای تأییدیه وزارت بهداشت و نشان استاندارد   هستیم، گفت : نمونه کنسرو میگو هم تولید کردیم که برای کشش بازار تامین می کنیم و امیدوارم که مورد استقبال مشتریان ما در سراسر کشورمان قرار گیرد.
 

 

اینستاگرام :
chabahar_tunafish

 تلفن : 02122278676
 پیامک : 09121163659

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب