امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5884 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۷:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رونمایی از کتاب بانک3

خبرایران: در هشتمین نمایشگاه بانکداری اسلامی که همزمان با بیست و پنجمین همایش بانکداری اسلامی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد ، از کتاب «بانک3» رونمایی شد.
رونمایی از کتاب بانک3

به گزارش خبرایران شرکت توسن در راستای فرهنگ‌سازی که یکی از وظایف ذاتی شرکت و هماهنگ با ایفای مسئولیت اجتماعی است، از کتاب "بانک3"  با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان خبره شبکه بانکی کشور رونمایی کرد.

کتاب بانک3 که توسط برت کینگ، یکی از معروف‌ترین نظریه‌پردازان شبکه بانکی تدوین‌شده، در آن به بیان ویژگی‌های نسل آتی نظام‌ها و خدمات بانکی پرداخته‌شده است. این کتاب که در ادامه کتاب قبلی مؤلف یعنی بانک2  به رشته تحریر درآمده بیانگر این موضوع است که رفتار مشتریان بانکی تغییرکرده و توقعات آنان دگرگون‌شده است. ضمن آنکه بانک‌ها نیز برای پاسخگویی به حجم انبوه و جدید خواسته‌های مشتریان ناچار به تغییر رویه‌ها و رفتار و همچنین سرویس‌های خود خواهند بود.

نویسنده کتاب می‌گوید که این کتاب درباره تغییر گریزناپذیر بانک و بانکداری در جهان است. وی معتقد است که بانک‌ها باید با مشتریان خود درباره خواسته‌های جدید و چگونگی انجام آن‌ها صحبت کنند. کانال‌های جدید ازجمله اینترنت، تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی را بشناسند و بپذیرند که زمان به عقب بازنخواهد گشت و شعبه‌ها دیگر تنها راه ارتباط با مشتریان نخواهند بود.

این گزارش می‌افزاید، برگزاری میزگرد تخصصی "بانکداری آینده و دگرگونی" برنامه دیگری بود که در ادامه رونمایی از کتاب و در سالن شیخ بهایی مرکز همابش های بین المللی صداوسیما و جنب نمایشگاه بانکداری اسلامی برگزار شد. در این میزگرد آقایان عبدالجمید منصوری، مسیح قائمیان، رضا گودرزی و علی اکبر نامداری به بررسی جوانب مخالف دگرگونی‌های صورت گرفته در نظام بانکداری و خواسته‌های مشتریان پرداختند. شرکت کنندگان در میزگرد که از باسابقه‌ترین مدیران شبکه بانکی کشور هستند هرکدام از منظر خود و با توجه به چندین دهه تجربه در نظام بانکی کشور به جوانب مختلف این دگرگونی و نحوه مواجهه با آن پرداختند و راهکارهای خود را جهت مقابله با موانع توسعه و ترویج مفاهیم جدید ارائه نمودند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب