امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58708 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پیام تبریک دکتر قلی پور به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بیمه آرمان

خبرایران : ضمن بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک سالروز تاسیس شرکت بیمه آرمان، جا دارد تا از تلاش کلیه همکاران عزیز شرکت در سال جاری قدرانی و تشکر نمایم.
پیام تبریک دکتر قلی پور به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بیمه آرمان
سال 1400 در تاریخ فعالیت شرکت بیمه آرمان می تواند بعنوان یک نقطه عطف تلقی گردد چرا که بعد از مدتها درگیری شرکت با مسائل و مشکلات مختلف، با حمایت های سهامداران و اعضای هیات مدیره محترم و نیز تلاش های تیم اجرایی شرکت شاهد رفع مشکلات نقدینگی، توسعه فروش و رشد و بالندگی شبکه فروش و پویایی ارکان ستادی شرکت هستیم. پرونده های حقوقی مختلفی در شرکت بسته یا در حال بسته شدن بوده و صورت های مالی شرکت در حال بهبود می باشد.
مطمئنا حرکت های بنیادین سال جاری نقطه اتکای مناسبی برای توسعه فعالیت های شرکت در سال 1401 خواهد بود. افزایش سرمایه شرکت، افزایش سهم از بازار، توسعه شبکه فروش، ارائه محصولات جدید، توسعه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی و بهبود نظام جبران خدمات، اهم برنامه هایی هستند که در سال آتی اجرایی خواهند شد که نیاز به صرف توان مضاعف و همت بالای تک تک شما عزیزان دارد.
لذا ضمن تشکر مجدد از زحمات صورت گرفته انتظار دارد، از هم اکنون آمادگی لازم برای اجرای برنامه های اشاره شده فراهم و باتمام قوا برای فتح قله های رشد و تعالی حرکت نمائیم.
 
با ارزوی توفیق
مجید قلی پور
مدیرعامل و عضو هیات مدیره
 
📞۰۲۱-۲۸۵۶
‏🌐 www.armanins.com
‏🌐 www.armanins24.com
 
‏@armanins.co
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب