امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58658 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکترمسعودسیرتی در وبینارآموزشی کاربرد بلاک چین در «بازاریابی مدیران فرودگاههای کشور»

خبرایران : وبینارآموزشی دکترمسعودسیرتی برای جمعی از مدیران وک ارشناسان روابط عمومی فرودگاههای سراسرکشور شنبه دوم بهمن ماه1400 برگزار شد.
دکترمسعودسیرتی در وبینارآموزشی کاربرد بلاک چین در «بازاریابی مدیران فرودگاههای کشور»

دکترمسعودسیرتی دراین وبینارآموزشی که برای جمعی از مدیران وکارشناسان روابط عمومی فرودگاههای سراسرکشور شنبه دوم بهمن ماه1400 برگزارشد به کاربرد بلاک چین در بازاریابی اشاره و به مزیت های رقابتی آن همچون ایجاد تمایز میان داده های فک و واقعی، حفظ حریم خصوصی ، حذف واسطه ها ، حفظ امنیت محتوا ونیزکاهش قیمت ها ، هدف گیری مخاطبان ، افزایش راندمان و برنامه های غیرمتمرکز میشود پرداخته و توضیحات مبسوطی را با ذکر مثال از اقدامات انجام شده دراین زمینه ارائه کرد.
این مدرس دانشگاه در ادامه به 8 استراتژی بلاک چین در بازاریابی و تبلیغات اشاره و از مدیران درخواست کرد درکنار تبلیغات فیزیک از بستر فناوری های نوین به ویژه استارتاپ ها برای تبلیغات و بازاریابی دیجیتال در راستای ایجاد منابع درآمدی پایدار استفاده و از ابزارهای تحلیل شبکه های اجتماعی و هوش تجاری  برای اندازه گیری میزان موفقیت و اثر بخشی برنامه های خود استفاده نمایند.
ایشان در پایان اظهار داشت : با این روش ضمن ایجاد درآمد برای سازمان خود مطمئن خواهید شد تبلیغات شما در جای درستی به نمایش درآمده و از هدررفت هزینه ها جلوگیری ، شرکت ها و افرادحقیقی نیز زمانی اقدام به پرداخت هزینه میکنند که تبلیغاتشان بازخورد و جوابگو بوده باشد.
لازم به ذکراست مسعودسیرتی دارای پسادکتری و دکتری تخصصی هوش تجاری ، مدرس دانشگاه شهیدبهشتی ، عضو شورای سیاستگذاری شهرهوشمند کشور ، مدیرهوشمندسازی ساماندهی صنایع و مشاغل شهرتهران ، مجری و طراح دهها پلتفرم نرم افزاری ازجمله مهدفرش و... همچنین مدرس رسمی سازمان ها و نهادهای کشور در حوزه های فناوی های اطلاعات ، هوشمندسازی و فناوری های نوین میباشد که کارگاه بعدی ایشان با عنوان تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری با رویکرد فناوری نوین ، بیستم و بیست ویکم  بهمن ماه 1400 برای مدیران پتروشیمی کشور برگزار خواهدشد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب