امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58631 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمد رضا سیفی درنشست خبری اعلام کرد؛

لاماری ایما رونمایی شد/ 2 محصول جدید شرکت آرین موتور درسال ۱۴۰۱ به بازار عرضه می شوند

خبرایران : مدیرعامل شرکت آرین موتور پویا گفت : در مرحله اول تیراژ تولید خودرو لاماری ایما به ۳ هزار دستگاه خواهد رسید و برنامه‌ریزی برای تولید ۵ هزار خودرو لاماری درسال آینده انجام شده است.
لاماری ایما رونمایی شد/ 2 محصول جدید شرکت آرین موتور درسال ۱۴۰۱ به بازار عرضه می شوند

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری و رونمایی از محصول جدید شرکت آرین موتور پویا با نام لاماری ایما » امروزجمعه 15 بهمن ماه 1400 با حضور«محمد رضا سیفی» مدیرعامل شرکت آرین موتور پویا ، «ابراهیم حجت زاده» مدیر بازاریابی آرین موتور،«علیرضا محمد زاده» مدیر روابط عمومی آرین پارس موتو واصحاب رسانه در مرکز همایش های بین المللی رایزن تهران برگزار ودراین نشست خبری «محمد رضا سیفی» مدیرعامل شرکت آرین موتور پویا درمورد برنامه داخلی سازی قطعات خودرو لاماری ایما اظهارداشت: بر‌اساس الزام وزارت صمت مبنی بر افزایش سطح داخلی‌سازی خودروها وارداتی، میزان داخلی‌سازی این خودرو در مرحله اول تولید 20 درصد خواهد بود و براساس برنامه‌ریزی ‌های انجام شد در طی سال آینده با راه‌اندازی خط بدنه و رنگ، درصد داخلی‌سازی لاماری ایما افزایش خواهد یافت.

سیفی تصریح کرد : در مرحله اول تیراژ تولید این خودرو به ۳ هزار دستگاه خواهد رسید و برنامه‌ریزی برای تولید ۵ هزار خودرو لاماری درسال آینده انجام شده ، همچنین بر اساس هدف‌گذاری‌ها در سال ۱۴۰۱ نیز دو محصول جدید دیگر به سبد محصولات شرکت آرین موتور پویا اضافه می شود.

وی عنوان داشت : براساس پیگیری‌های انجام شده وبا همکاری وزارت صمت قرار است هماهنگی‌های با قطعه‌سازان داخلی در جهت تولید قطعات مشابه برای محصولات خودروسازان خصوصی صورت بگیرد وبا نهایی شدن این تصمیم میزان داخلی‌سازی خودروهای به میزان قابل توجهی افزایش خواهد یافت که باعث کاهش قیمت تمام شده تولید خودروهای مونتاژی در کشور خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آرین موتور پویا درمورد زمان عرضه لاماری ایما به بازار ابرازداشت : اولین سری قطعات این محصول اوایل اسفند‌ماه به کشور خواهد رسید و پس طی مراحل گمرکی و ترخیص قطعات، پیش بینی می شود در خرداد‌ماه ۱۴۰۱ اول سری این کراس‌اوور به بازار عرضه شود و قیمت لاماری در مرحله بررسی کارشناسی قرار دارد و در تلاش هستیم قیمت گذاری این خودرو مبتنی بر رقابت با محصولات مشابه در بازار باشد.

 

حجت زاده: هدف ما تولید خودروهای به روزتر و با کیفیت تر نسبت به سایر رقبا است

ابراهیم حجت زاده مدیر بازاریابی آرین موتورنیز طی سخنانی در این مراسم اظهارداشت : از ۲ سال پیش تولید خودروهای سواری در دستور کار قرار گرفت. هدف ما تولید خودروهای به روزتر و با کیفیت تر نسبت به سایر رقبا است و امیدواریم در سال آینده بتوانیم یک محصول کراس و یک محصول سدان را رونمایی کنیم.

 

محمد زاده : لاماری ایما یکی از کامل ترین خودروهای موجود در بازار از نظر امکانات ایمنی و رفاهی است

علیرضا محمد زاده مدیر روابط عمومی آرین پارس موتور نیزدراین مراسم در خصوص مسایل فنی و آپشن های بکار رفته در این خودروی لوکس اظهارداشت: لاماری ایما یکی از کامل ترین خودروهای موجود در بازار از نظر امکانات ایمنی و رفاهی است. تاجایی که در طراحی این خودرو بیشتر تلاش شده تا از طراحی های عمومی در سالیان گذشته برروی خودرو ها اعمال می شود استفاده نشود و یک طراحی خاص و بروز را خریدار در این خودرو لمس نماید .

وی ابرازداشت : در این خودرو شاید بدلیل خطوط بکار رفته در سقف خودرو یک خودروز کوپه را احساس نمایید اما در اتاق خودرو شما چنین حسی را نخواهید داشت و فضای سرنشینان بصورتی طراحی شده تا شرنشین یک حس دلپذیر و بدون مزاحمت را حس نماید، صندق عقب این خودرو فضایی ۴۸۰ لینری را در اختیار راننده قرار میدهد و با توجه به خودروهای هم سگمنت فضای مناسب است .

محمد زاده ادامه داد : در طراحی خودرو لاماری ایما جزئیات فراوان در بدنه است‌. در نمای کناری خودرو نکته ای که بارز است سه اتفاق مهم افتاده و یکی از آن سطح کم شیشه نسبت به بدنه، طراحی گلگیر عضلانی و خط شانه مواج است. در طراحی داخلی تاکید بر ساده بودن استایل و عدم حجم پردازی اضافی دیده شده و در نمای بیرونی با یک خودرو کوپه طرف هستیم اما فضای داخلی برای سرنشینان مناسب است. نکته دیگر تاکید بر استفاده از فضاهای موجود برای قرارگرفتن وسایل شخصی در خودرو است.

 

بنابراین گزارش، کراس اوور لاماری آرین موتور به لحاظ فنی یک محصول SUV کلاس C محصوب می‌شود که نسبت به رقبای داخلی طراحی به‌روز تری دارد و به تازگی هم در بازار چین عرضه شده است و لاماری ایما دارای موتور 1500 سی.سی توربور GDI با خروجی 195 اسب بخارو گیربکس 7 سرعته دوال کلاچ از نوع تر است و توانایی تولید 285 نیوتن متر، گشتاور را دارد و مصرف سوخت این کراس اوور در شرایط استاندارد ۵٫۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر بوده و در شرایط ترکیبی، این عدد به ۶٫۶ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر می‌رسد که گیربکس ۷ سرعته و سیستم پاشش سوخت مستقیم GDI این خودرو تاثیر زیادی بر کاهش مصرف سوخت داشته است. شتاب صفر تا صد خودرو نیز  عددی در بین 8.5 الی 9.5 ثانیه اعلام شده و از نظر طراحی ظاهری اسپورت و تهاجمی دارد و می تواند نظر بسیاری از جوانان را به خود جلب کند.  

 

نشست خبری آرین موتور

لاماری ایما

لاماری ایما


لاماری ایما

لاماری ایما

لاماری ایما

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب