امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58630 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهندس محمد حسین رحیمی جوان ترین عضو فودکس ۲۰۲۲ در نمایشگاه شهر آفتاب تهران

خبرایران : مهندس محمد حسین رحیمی به عنوان جوان ترین عضو دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنایع غذایی و فرآورده های دامی و کشاورزی،ماشین آلات،کالا و خدمات وابسته(فودکسFoodex ) در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب سالن R7 حضور دارد.
مهندس محمد حسین رحیمی جوان ترین عضو فودکس ۲۰۲۲ در نمایشگاه شهر آفتاب تهران

مهندس محمد حسین رحیمی در گفتگو با خبرایران اظهارداشت : برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنایع غذایی و فرآورده های دامی و کشاورزی،ماشین آلات،کالا و خدمات وابسته( فودکس ) در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تاثیر بسیار خوبی در اشتغال هایی و کار آفرینی و همچنین کمک به کسب و کارهای نوپا در صنایع غذایی دارد. 

این مدیر جوان شایسته صنایع غذایی عنوان داشت: به نظرم یک جوان ایرانی باید فضا برای کارآفرینی و تولید داشته باشد و بتواند هم برای خودش کار آفرینی کند و هم اینکه بتواند در صورت حمایت دستگاه های مسئول وارد کارهای تولیدی شده و برای سایر جوانان جویای کار هم کار آفرینی کند. 

رحیمی ادامه داد : متاسفانه به دلیل وجود بخشنامه‌های مختلف و شرایط سخت دریافت تسهیلات بانکی بسیاری از جوانان از تولید مأیوس شده و نمی توانند آینده خوبی برای خودشان رقم بزنند. 

 

وی در پایان سخنان خود گفت : واحدهای تولیدی کوچک این روزها به دلیل شرایط سخت مالی و همچنین کرونا به سختی روی پای خود ایستاده‌اند و نیاز به کمک‌های مالی ، بیمه‌ای و حتی معافیت از مالیات دارند؛ تا بتوانند از تعطیلی خلاص شده و به روند تولیدی خود ادامه دهند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب