امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58625 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدجواد صدری‌زاده در گفتگو با خبرایران مطرح کرد؛

دست پز تک در زمینه تولید ادویه و چاشنی فعالیت دارد/ بیشتر مشتریان ما خواهان مواد اولیه برای فرآورده‌های سالم گوشتی هستند/ کلیه محصولات دست پز تک دارای پروانه تولید از سازمان غذا و دارو می باشند

خبرایران : مدیرعامل شرکت دست پز تک گفت : این برند به مدت ۵ سال است که در شهر مشهد در زمینه تولید ادویه و چاشنی فعالیت دارد و بصورت تخصصی در زمینه ادویه و مواد اولیه و طعم‌دهنده‌های سوسیس و کالباس فعالیت می‌کند.
دست پز تک در زمینه تولید ادویه و چاشنی فعالیت دارد/ بیشتر مشتریان ما خواهان مواد اولیه برای فرآورده‌های سالم گوشتی هستند/ کلیه محصولات دست پز تک دارای پروانه تولید از سازمان غذا و دارو می باشند

محمدجواد صدری‌زاده مدیرعامل شرکت دست پز تک در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : وقتی صحبت از فست فود می شود، تصویری از یک غذای چرب، پر از مواد نگهدارنده و مضر در ذهنمان نقش می بندد. ما معمولا فکر می کنیم که این ها غذاها سالم نیستند و ضرر دارند.

وی افزود : اما قصد داریم در اینجا شما را با چند نوع فست فود که با مواد اولیه سالم آماده می شوند آشنا کنیم. شما می توانید طعم خوشمزه فست فودها را تجربه کنید، اما در عین حال از مواد سالم استفاده کنید.
صدر زاده ادامه داد : غذاهای فست فود خانگی، طرفداران زیادی دارند و بسیار خوشمزه هستند. شما می توانید با درست کردن غذاهای فست فود خانگی از طعم فوق العاده آن ها لذت ببرید. دست پز تک تولید کننده و عرضه کننده مواد لازم برای تهیه انواع سوسیس، کالباس، همبرگر، ناگت و … براساس ذائقه ایرانی هست که تمامی این محصولات استاندارد و بدون مواد نگه دارنده مضر می باشند. اگر قصد دارید در منوی غذایی تان فست فودهای سالم خانگی داشته باشید، می توانید مواد اولیه مورد نیاز خود را از محصولات این برند تهیه کنید.
وی عنوان داشت : این محصولات آماده سازی غذاهای فست فود خانگی را نیز آسان تر و البته خوش طعم تر کرده است و برای مشتریانی که به فکر سلامتشان هستند و می خواهند غذاهای فست فود خانگی با کیفیت و سالم درست کنند، پیشنهاد می شود. با این محصولات می توانید بدون هیچ دردسری بهترین و متنوع ترین طعم و مزه ها را به غذهایتان بدهید. انواع ادویه های سوسیس و کالباس ، ژامبون ، همبرگر ، جوجه کباب ، پاسترامی ، استیک ، کباب و کباب ترکی از جمله ادویه هایی است که توسط این برند ایرانی عرضه می شود. این محصولات ر ا می توانید در  فروشگاه های اینترنتی مانند  کوک مارکت ، دیجی کالا ، آی فودز و همچنین  از طریق فروشگاه های عرضه کننده مواد لوازم قنادی و محصولات پروتئینی  نیز تهیه کنید.
صدر زاده ابراز داشت : همچنین برای سفارش مستقیم محصولات می توانید از طریق واتس آپ یا تلگرام شماره 09031700413 ، تلفن 05191011413و یا پیج اینستاگرام @dastpaztak  محصولات خود را سفارش دهید تا در سراسر ایران درب منزل تحویل شما شود.

وی در پایان سخنان خود گفت : کلیه محصولات دست پز تک دارای پروانه تولید از سازمان غذا و دارو می باشند. این محصولات به صورت کاملا طبیعی تهیه شده و فاقد مواد نگهدارنده و طعم دهنده های شیمیایی می باشند و با داشتن سیب سلامت ، استاندارد مدیریت ایمنی مواد غذایی ایزو 22000 و نشان حلال می توانید با خیال آسوده از طعم خوش این ادویه ها در غذاهای سالم خود استفاده نمایید.

 

آدرس : مشهد ، جاده قدیم قوچان نرسیده به شاهنامه ، بین توس ۱۹۷ و۱۹۹

شماره تماس: 05191011413
پذیرش سفارشات: 
09031700413

 

سفارش از فروشگاه اینترنتی کوک مارکت :

 cookmarket.ir

اینستاگرام : 

dastpaztak

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب