امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5862 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها‌ خبر داد؛

تناقض در اطلاعات طرح پرواز‌ دلیل فرود هواپیمای اماراتی در‌ بندرعباس

خبرایران : معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: به ‌دلیل تناقض در اطلاعات طرح پرواز و اظهارات خلبان مسیر قندهار به دبی، پرواز SKY Dubai برای رفع ابهام در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست.
تناقض در اطلاعات طرح پرواز‌ دلیل فرود هواپیمای اماراتی در‌ بندرعباس

به‌ گزارش خبرایران به نقل از روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور‌ ابراهیم شوشتری در این‌باره اظهار داشت‌: این هواپیما در ساعت 17:45 محلی وارد فضای ایران شد که به‌ دلیل هماهنگ نبودن طرح پرواز با اظهارات خلبان و ابهام به وجود آمده در شناسه پرواز و مجوز صادر شده، از وی خواسته شد به افغانستان بازگردد که خلبان به‌ دلیل کمبود سوخت در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست.

وی ادامه داد: پرواز فوق پس از هماهنگی‌های لازم در ساعت 18:57 روز جمعه 14 شهریور‌ماه در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست.

شوشتری اظهار داشت: این هواپیما با 141 مسافر و 7 خدمه‌ پس از فرود در فرودگاه بندرعباس و حضور مسئولان فرودگاه، پس از هماهنگی‌های لازم در ساعت 02:42 امروز شنبه‌ فرودگاه بندرعباس را به مقصد دبی ترک کرد.

به گفته شوشتری‌ مالکیت هواپیمای مذکور در اختیار شرکت فلای‌دبی متعلق به کشور امارات بوده و با شناسه پروازی اسکای دبی روزانه در مسیر دبی-قندهار- دبی پرواز می‌کند.

شوشتری ادامه داد: پس از بررسی مستندات و رایزنی‌های مدیر فرودگاه با مسئولان شرکت فرودگاه‌های کشور و رفع ابهام، به‌دلیل انقضای زمان پرواز گروه پروازی، پس از هماهنگی‌های لازم یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 از دبی کرو پروازی جدید را به بندرعباس منتقل و در نهایت در ساعت 02:42 بامداد هواپیمای مذکور بندرعباس را به مقصد دبی ترک کرد.

‌بنابراین گزارش در مدت توقف هواپیما در فرودگاه بندرعباس، از مسافران و خدمه پذیرایی به‌ عمل آمد و هماهنگی‌های خوب مسئولان فرودگاه با مقامات مرتبط در شرکت فرودگاه‌ها و رفع مشکل بوجود آمده موجب قدردانی خلبان پرواز مذکور از مدیر فرودگاه و مسئولان عملیاتی بندرعباس شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب