امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58608 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمود فتاحی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

آموزشگاه طلا وجواهرسازی فتاحی درتهران وکرج شعبه فعال دارد/ ۳۴ سال دررشته آموزش طلا و جواهرسازی فعالیت و تدریس دارم/ در۱۹ دوره المپیاد جواهرسازی به عنوان داورو مربی شرکت داشته‌ام

خبرایران : مدیرعامل آموزشگاه طلا و جواهرسازی فتاحی گفت: در ۱۹ دوره المپیاد جواهرسازی به عنوان داور، مربی شرکت داشته‌ام و خوشبختانه ۱۲ نفر از بهترین‌های ایران و ۳۰ درصد از طلافروشان استان البرز در این آموزشگاه دوره دیده‌اند.
آموزشگاه طلا وجواهرسازی فتاحی درتهران وکرج شعبه فعال دارد/ ۳۴ سال دررشته آموزش طلا و جواهرسازی فعالیت و تدریس دارم/ در۱۹ دوره المپیاد جواهرسازی به عنوان داورو مربی شرکت داشته‌ام

محمود فتاحی مدیرعامل آموزشگاه طلا وجواهرسازی فتاحی درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : ۳۴ سال است که در رشته آموزش طلا و جواهرسازی فعالیت و تدریس دارم و از سال 1379 مدرس صدا و سیما نیز بوده‌ام.ضمن اینکه در حال حاضر نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر و رئیس کمیسیون آموزش اتاق اصناف استان البرز هستم
وی عنوان داشت : در ۱۹ دوره المپیاد جواهرسازی که تاکنون برگزار شده، به عنوان داور، مربی شرکت داشته‌ام و خوشبختانه ۱۲ نفر از بهترین‌های ایران و ۳۰ درصد از طلافروشان استان البرز در این آموزشگاه دوره دیده‌اند که از افتخارات اینجانب می‌باشد. اولین دیپلم افتخار را در مسابقات کانادا فرزندم کسب نموده است.
فتاحی ادامه داد : با آنکه طلافروشی سود بسیار بالاتری دارد، اما باعث افتخار من است که شاگردان طراز اولی در این رشته تربیت می‌کنم و از آموزش لذت می‌برم. بنده ۳ شعبه آموزشگاه در میدان شهدای کرج،  میدان انقلاب تهران و مجتمع الماس کریمخان دارم که درصدد هستم چهارمی را هم در شهر رشت افتتاح کنم.
وی تاکید کرد : شایان ذکر است که رشته طلا و جواهر فوق‌العاده گسترده است که شامل: طلاسازی، جواهرسازی، گوهرشناسی، گوهر تراشی، طراحی طلا و جواهر با دست، طراحی با کامپیوتر، سیتینگ سنگ مخراج‌کاری، ریخته‌گری، قلم‌زنی، میناکاری و همچنین رشته‌های مشابه می‌باشد که هرکدام‌ از اینها ایجاد اشتغال می‌کنند.
مدیرعامل آموزشگاه طلا وجواهرسازی فتاحی ابرازداشت : با توجه به اینکه طلاسازی قدمت 7 هزار ساله دارد و ایران یکی از قوی‌ترین‌ها در این رشته می‌باشد، می‌توانیم بهترین رتبه‌ها را در جهان کسب نماییم و این دانش را به دنیا عرضه کنیم.
وی افزود : متاسفانه تحریم‌ها موجب شده تا ارتباط ما با مجانع بین‌المللی کمتر شود، اما با این وجود تلاش داریم تا حضور پررنگ‌تری در این عرصه پیدا کنیم و چندین پیشنهاد از کشورهای تونس، تایلند و عمان در این زمینه داشته‌ایم تا با نمایندگی‌های آنها فعالیت داشته باشیم.
فتاحی درپایان سخنان خود گفت : هزینه شرکت در کلاس‌های آموزشی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای و به صورت ساعتی تعیین می‌شود که در پایان مدرک بین‌المللی زیرنظر سازمان جهانی فنی و حرفه‌ای به کارآموزان داده می‌شود.

 

دارای امتیاز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور با اعطای دیپلم بین المللی

کسب اولین مدالیون ودیپلم افتخار از مسابقات جهانی

شعبه یک تهران؛ داخل میدان انقلاب جنب بانک شهر/ تلفن : ۰۲۱۶۶۴۸۰۴۹۰ / موبایل: ۰۹۱۲۳۶۳۷۳۸۳

شعبه دو تهران ؛ میدان ولیعصر ، خیابان کریم خان نبش حافظ/ تلفن : ۰۲۱۶۶۴۸۰۴۹۰

کرج خیابان شهید بهشتی روبروی کلینیک شهید بهشتی نبش کوچه قریشی ۰۲۶۳۲۲۲۲۶۸ و۰۲۶۳۲۴۰۰۳۲۴

 

اینستاگرام : 

fatahi_gold_academy

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب