امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58607 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حرکت کاروان نور درمحلات منطقه۲/سرود های انقلابی در محلات منطقه2 طنین انداز می شود

خبرایران : همزمان با چهل وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر کاروان نور با اجرای سرودهای انقلابی در محلات منطقه به حرکت درمی آید
حرکت کاروان نور درمحلات منطقه۲/سرود های انقلابی در محلات منطقه2 طنین انداز می شود
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲،  کاظم داودی ، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت:به مناسبت پاسداشت دهه مبارک فجر و تبیین آرمانهای امام راحل و ارزش های انقلاب اسلامی ، برنامه های فرهنگی،اجتماعی، هنری با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی  در سطح محلات منطقه با مشارکت نواحی ۹گانه و شهروندان اجرا می شود.
وی به  حرکت کاروان نور اشاره کرد و گفت: همزمان با حرکت کاروان خودرویی ،سرود های انقلابی در محلات طنین انداز می شود.
داودی افزود:اجرای نمایش و تئاتر، برپایی ایستگاه ها و نمایشگاه انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و...از دیگر برنامه های پیش بینی شده است .
معاون شهردار منطقه2 به فضاسازی محلات تحت عنوان کوچه های انقلاب اشاره کرد و افزود: کوچه های انقلاب با مشارکت شهروندان در محلات طراحی شده وبا آذین بندی، نصب تصاویر روزهای پیروزی انقلاب اسلامی  و همچنین اجرای سرودهای انقلابی ، روزهای پرشکوه پیروزی انقلاب اسلامی به تصویر کشیده  می شود.
او همچنین به اماده سازی مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: با هدف اشاعه ارزش های انقلاب همچنین  بازآفرینی خاطرات آن دوران برای شهروندان ، گالری انقلاب  برگزار و تصاویر روزهای انقلاب به نمایش گذاشته می شود.
 داودی تصریح کرد:  تکریم فرهیختگان و خانواده شهدای انقلاب،برگزاری مراسم شب شعر انقلاب ،مسابقات فرهنگی مجازی ، تولید و نشر محصولات فرهنگی با محتوای انقلاب،نورافشانی  میادین منطقه و.. از دیگر برنامه های این ایام است.  
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه2 ایجاد نشاط اجتماعی و امید آفرینی را از اهداف برنامه های گرامیداشت دهه فجر برشمرد و گفت:بسط، ترویج  و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی در سطح افکار عمومی و اقشار مختلف مردم ،تبیین و ترویج ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی از جمله رویکردها و اهداف این برنامه ها است
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب