امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58584 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت چهل وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

خبرایران : مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت چهل وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر نمود.
پیام مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت چهل وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی
22 بهمن روز ملی هر ایرانی
فروپاشی نظام سیاه و استبدادی پهلوی، بی‌شک، یک عید ملی است برای همه عزیزانی که با هر مرام و مسلکی دل در گروی این آب و خاک دارند. 43 سال پیش، زنان و مردان، پیران و جوانان و همه مردم، سرانجام توانستند کلید استقلال و آزادی خود و مملکت خویش را به قیمتی گزاف صاحب شوند.
قدر آزادی را آنکه در اسارت بوده بهتر می‌داند و ارزش استقلال را او که طعم حقارت وابستگی را چشیده بیشتر می‌شناسد لیکن تلخی‌ها را دوباره تجربه کردن خطایی است نابخشودنی. از این رو، رسالت همه ما به‌ویژه پیش‌کسوتان این انقلاب شکوهمند آگاه‌سازی صادقانه و مستدل نسل جوان روشنفکر و پرسشگر امروز است که در عصر ارتباطات می‌کوشد حقیقت را از میان انبوهی از داده‌های راست و کژ بیابد.
هرچند کشورمان در این چهار دهه، ریزش‌ها و رویش‌های فراوانی را به خود دیده است، اما قدر مسلم قطع تعلق به بیگانگان و رهایی از وابستگی به بلوک شرق و غرب با محوریت توسل به خدا و تبعیت از دین و معنویت با همه کارکردهای فردی و اجتماعی آن آثار شگرفی داشته است. همان‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب در بیانیه گام دوم فرموده‌اند: «محصول تلاش چهل‌ساله، اکنون برابر چشم ما است: کشور و ملتی مستقل، آزاد، مقتدر، باعزت، متدین، پیشرفته در علم، انباشته از تجربه‌هایی گران‌بها، مطمئن و امیدوار، دارای تأثیر اساسی در منطقه و دارای منطق قوی در مسائل جهانی، رکورددار در شتاب پیشرفت‌های علمی، رکورددار در رسیدن به رتبه‌های بالا در دانش‌ها و فناوری‌های مهم از قبیل هسته‌ای و سلول‌های بنیادی و نانو و هوافضا و امثال آن، سرآمد در گسترش خدمات اجتماعی، سرآمد در انگیزه‌های جهادی میان جوانان، سرآمد در جمعیت جوان کارآمد، و بسی ویژگی‌های افتخارآمیز دیگر که همگی محصول انقلاب و نتیجه‌ جهت‌گیری‌های انقلابی و جهادی است. بدانید که اگر بی‌توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه‌هایی از تاریخ چهل‌ساله نمی‌بود -که متاسفانه بود و خسارت‌بار هم بود- بی‌شک دستاوردهای انقلاب از این بسی بیشتر و کشور در مسیر رسیدن به آرمان‌های بزرگ بسی جلوتر بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نمی‌داشت.»
فرارسیدن چهل‌و‌سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌دارم و ضمن تبریک به همکارانم در شرکت بیمه کوثر و صنعت بیمه، تاکید می‌کنم که ما در شرکت ارزشمدار بیمه کوثر، هم‌پای تمام مردم قدرشناس کشور، خود را متعهد به کار و تلاش جدی همسو با افق‌های بلند گام دوم انقلاب می‌دانیم و با تمام توان از ظرفیت‌هایی که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برای نسل امروز کشورمان ایجاد کرده است برای کمک به رشد و پیشرفت کشور و گسترش و بهبود ارائه خدمات به هم‌وطنانمان بهره خواهیم برد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب