امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58550 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری؛

شهرداری منطقه 21 تمام قد در کنار صنایع است

خبرایران : حسین کاشانی پور شهردار منطقه۲۱ در بازدید از گروه کارخانجات ارج، ضمن دیدار و گفتگو با هیات مدیره و مدیران ارشد این صنعت بزرگ در عرصه لوازم خانگی؛ از بخش ها و خطوط تولید این کارخانه که پس از گذشت چندسال دوباره به تولید بازگشته، بازدید به عمل آورد.
شهرداری منطقه 21 تمام قد در کنار صنایع است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۱، حسین کاشانی پور شهردار منطقه در این جلسه هم اندیشی گفت: ایجاد حداکثری زمینه های همکاری با صنایع در حیطه وظایف و اختیارات شهرداری و مذاکره با نهادهای بالاسری جهت رفع موانع پیش روی تولید ملی، در دستورکار جدی مدیریت شهری ورودی غربی پایتخت قرار دارد.

وی در ادامه افزود: وقتی نیت ها پاک و خیر باشد، کارها نیز بر روال خوب و موفق پیگیری خواهد شد و روندی رو به رشد و توسعه را در می خواهد گرفت. هرآنچه که برای رضای خدا انجام گیرد، ماندگار می ماند.

کاشانی پور اظهار داشت: در نظر داریم با توجه به نزدیک بودن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در غرف شهرداری تهران در روز راهپیمایی ۲۲بهمن، دستاوردها و فناوری‌های نوین به دست آمده توسط جوانان متخصص این مرز و بوم را به تصویر بکشیم و این امکان را برای صنایع سطح منطقه فراهم کنیم که دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

شهردار منطقه۲۱ افزود: استقرار صنایع و کارخانجات متعدد در محدوده شهری این منطقه باعث شد تا نامی برازنده تحت عنوان قطب پیشرفت و نوآوری برای منطقه۲۱ انتخاب شود، که به راستی نمادی با مسمی برای این بخش از پایتخت است.

عضو هیات مدیره گروه کارخانجات ارج در ادامه این جلسه افزود: گروه کارخانجات ارج در نظر دارد تا همزمان با فرارسیدن ۲۲بهمن امسال، از پنج محصول جدید خود رونمایی کند و آنها را به چرخه تولید انبوه برساند. این اتفاق، موقعیتی ممتاز را برای این صنعت در بین سایر محصولات مشابه رقم خواهد زد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب