امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58524 تاریخ انتشار: شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور رازدار در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی؛

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته آغاز به کار کرد

خبرایران : صبح امروز سیزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته با حضور هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و مسئولان اتحادیه های طلا و جواهر آغاز به کارکرد.
سیزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته آغاز به کار کرد

به گزارش خبرایران، در این نمایشگاه ۱۰۲ شرکت داخلی و شرکتهایی به نمایندگی از سه کشور ایتالیا، آلمان و انگلیس در فضای نمایشگاهی به وسعت ۱۳ هزار متر مربع به ارائه آخرین دستاوردهای خود در زمینه طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته می پردازند.

تولید، صادرات و ارائه خدمات در صنایع طلا و جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، ساعت و همینطور صنایع وابسته ماشین آلات و ابزار آلات و تجهیزات مربوطه از دیگر بخش‌های ارائه شده در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته است.

تولید کنندگان، صادر کنندگان و وارد کنندگان ماشین آلات، ابزار آلات، اتحادیه ها، انجمن ها و مراکز آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی، دست‌اندرکاران در امر طراحی و اجرای دکوراسیون مراکز تولید و عرضه این صنعت، اکتشاف و استخراج معادن طلا و نقره، جواهر و سنگ های قیمتی از جمله شرکت کنندگان به شمار می‌روند.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و صنایع وابسته تا روز سه شنبه ۱۲ بهمن از ساعت ۸ تا ۱۵ هر روز و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در سالن های:

-         7 ، 8 و 9 (انواع زیورآلات طلا، نقره، جواهر، سنگهای قیمتی و ساعت)

-         27 (ماشین آلات، ابزارآلات و تجهیزات مربوطه)

میزبان عموم علاقمندان خواهند بود.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب