امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5851 تاریخ انتشار: شنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در جریان بازدید مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز تبریز برگزار شد؛

جلسه هم اندیشی با رسانه ملی با موضوع فرهنگ سازی مصرف شیر در پگاه آذربایجان شرقی

خبرایران : مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز تبریز از مجموعه شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی بازدید نمودند .
جلسه هم اندیشی با رسانه ملی با موضوع فرهنگ سازی مصرف شیر در پگاه آذربایجان شرقی

به گزارش  خبرایران به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران پگاه، در این دیدار ابتدا از خطوط تولید شیر و فرآورده های لبنی بازدید به عمل آمد و مسئولین صدا و سیما از نزدیک با فعالیتهای مختلف این بخش آشنا شده و سپس در جلسه ای با عنوان « هم اندیشی با رسانه ملی » شرکت کردند .

در این دیدار مهندس گودرزی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی با ارائه تاریخچه و گزارش فعالیتهای انجام گرفته در زمینه فرآوری انواع محصولات لبنی، بر اجرای برنامه های فرهنگ سازی به منظور ترویج مصرف شیر و فرآورده های شیری تأکید نمود .

وی به ساخت و پخش 10 برنامه تلویزیونی و نتایج مثبت بدست آمده اشاره کرد و از عوامل اجرایی آن تقدیر نمود . وی همچنین با اشاره به آمار قابل تأمل کاهش مصرف سرانه مردم و افزایش بیماری پوکی استخوان ، کوتاهی قد کودکان و نوجوانان ، پوسیدگی دندانها و سایر امراض دیگر، از مسئولین رسانه ملی تقاضای ساخت برنامه های متنوع در این زمینه ، جهت اطلاع رسانی بیشتر به جامعه نمود.

وی همچنین در زمینه شایعه استفاده از روغن پالم گفت : متاسفانه در هفته های اخیر شاهد ایجاد یک موج منفی از سوی مصرف کنندگان در این زمینه بودیم که بیم آن می رود سرانه مصرف را بیش از این نیز کاهش داده و خاطر نشان شد که با آزمایشهای مستمر اداره کل استاندارد و سازمان غذا و داروی استان و تعهد شرکت نسبت به سلامتی مردم در هیچ یک از محصولات تولیدی، از روغن پالم استفاده نمی شود .

 مهندس گودرزی در ادامه صحبتهای خود به سوق دادن مردم به سمت استفاده از شیر و لبنیات سنتی اشاره نمود و گفت : استفاده از این فرآورده ها به دلیل عدم نظارت دستگاههای بهداشتی و کنترل کیفیت، سلامت مردم را به خطر خواهد انداخت. سپس نواداد مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز ضمن ابراز خرسندی از فعالیتها و تولیدات این مجموعه، بر تشکیل یک اتاق فکر در رسانه با موضوع شیر و لبنیات و همچنین تشکیل میزگردهای علمی با حضور دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل استاندارد، تأکید نمود و از معاونین اخبار ، صدا ، سیما و برون مرزی خواست تا با پرداختن به موضوع فرهنگ سازی مصرف شیر و فرآورده های لبنی در ارتقاء سلامت جامعه و مردم تلاش نمایند .

وی تعامل با این مجموعه در زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی را بسیار سازنده عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود در ادامه این روند نیز در کنار مجموعه پگاه باشند .

در پایان این جلسه از مدیرکل صدا و سیمای مرکز تبریز به دلیل ساخت برنامه های تلویزیونی فرهنگ سازی، از سوی این مجموعه تقدیر به عمل آمد .

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب