بر اساس این گزارش، قرعه کشی مذکور با هدف توسعه استفاده از خدمات غیرحضوری و ترغیب مشتریان به فعالسازی خدمات مذکور بین آن دسته از مشتریان بانک ملت برگزار شد که از روز اول خردادماه تا ۳۱ تیرماه سال جاری نسبت به اخذ رمز برای یکی از خدمات غیرحضوری اعم از بانکداری اینترنتی، همراه بانک و تلفنبانک اقدام کرده و ماهانه حداقل یک تراکنش مالی از طریق درگاه های مذکور داشته اند.
در این قرعه کشی تمامی مشتریان صرفنظر از تعداد خدمات فعال شده دارای یک شانس بودند لیکن امتیاز اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت با ضریب دو برابر در نظر گرفته شد.
جوایز نقدی برندگان پس از طی مراحل اداری تایید، به حساب آنان در بانک ملت واریز خواهد شد.