امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5850 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تعیین برندگان قرعه کشی پنجمین دوره دوماهه طرح فراز بانک ملت

خبرایران: قرعه کشی پنجمین دوره دوماهه اجرای طرح فراز در حوزه خدمات غیرحضوری بانک ملت برگزار شد و برندگان خوش شانس دو میلیارد ریال جوایز این دوره مشخص شدند.
تعیین برندگان قرعه کشی پنجمین دوره دوماهه طرح فراز بانک ملت
به گزارش  خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که با حضور نمایندگان ادرات مختلف این بانک و با استفاده از سیستم گوی و گردونه و رایانه برگزار شد، ۴۰۰ نفر از استفاده کنندگان خدمات غیرحضوری بانک ملت، برنده جایزه نقدی پنج میلیون ریالی شدند.
بر اساس این گزارش، قرعه کشی مذکور با هدف توسعه استفاده از خدمات غیرحضوری و ترغیب مشتریان به فعالسازی خدمات مذکور بین آن دسته از مشتریان بانک ملت برگزار شد که از روز اول خردادماه تا ۳۱ تیرماه سال جاری نسبت به اخذ رمز برای یکی از خدمات غیرحضوری اعم از بانکداری اینترنتی، همراه بانک و تلفنبانک اقدام کرده و ماهانه حداقل یک تراکنش مالی از طریق درگاه های مذکور داشته اند.
در این قرعه کشی تمامی مشتریان صرفنظر از تعداد خدمات فعال شده دارای یک شانس بودند لیکن امتیاز اعضای باشگاه مشتریان بانک ملت با ضریب دو برابر در نظر گرفته شد.
جوایز نقدی برندگان پس از طی مراحل اداری تایید، به حساب آنان در بانک ملت واریز خواهد شد.
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب