امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58496 تاریخ انتشار: جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مرتضی بهزاد در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

بوراکس وارد کننده بهترین ماشین آلات، تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران است/ هدف ما عرضه و فروش جنس باکیفیت و درجه می باشد

خبرایران : مدیرعامل شرکت بوراکس گفت: محصولات بوراکس در زمینه دستگاه‌های برش گوشت، دستگاه برش کالباس، دستگاه خرد کن ، پوست‌گیری میوه و سبزیجات، سرخ‌کن، دستگاه پخت پیتزا و عمل‌آوری خمیر آن، دستگاه ساخت سوسیس و کالباس و دستگاه همزن می‌باشد.
بوراکس وارد کننده بهترین ماشین آلات، تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران است/ هدف ما عرضه و فروش جنس باکیفیت و درجه می باشد
مرتضی بهزاد مدیرعامل شرکت بوراکس(Burax food machinery ) در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: شرکت بوراکس در زمینه تجهیزات صنعتی رستوران و فست‌فود و هتل فعالیت دارد و طی سالیان گذشته، تلاش کرده‌ایم تا محصولاتی باکیفیت و با قیمت مناسب به دست مشتریان عزیزعرضه کنیم .
بهزاد تصریح کرد : هدف ما عرضه و فروش جنس باکیفیت و درجه بوده تا علاوه بر اینکه رضایت مصرف‌کننده را داشته باشد ، طول عمر بالا و کیفیت مدنظر را نیز داشته باشد.
وی ادامه داد : بحمد الهی طی سالیان اخیر موفقیت بزرگی ازسمت مشتریان  بازار داشته‌ایم و برند ما (بوراکس) برندی شناخته شده که برای تمامی مشتریان قابل اطمینان است.
مدیرعامل شرکت بوراکس خاطرنشان کرد: همچنین برندهای دیگری همچون:«فیمار»، «سوئدلینگهاوس»، «پلاما»، «ماتیک فاما» را به بازار ارائه داده ایم. ضمن اینکه فاما در زمینه آسیاب قهوه، دستگاه sw ایتالیا در زمینه برش گوشت و کالباس، فلامنیک اسپانیا در حوزه میوه می‌باشد .
وی ابرازداشت : تلاش مجموعه  بوراکس همواره در جهت رشد و ارتقاء این صنف بوده، زیرا غذا یکی از تفریحات محبوب ما ایرانی‌هاست. به همین سبب، هدف ما ارتقاء رستوران‌ها در زمینه کترینگ و فرآوری غذا است تا به سطحی برسد که در سطح جهانی به دلیل صنعتی شدن این حوزه، حرفی برای گفتن داشته باشد.
بهزاد عنوان داشت : محصولات ما در زمینه دستگاه‌های برش گوشت، دستگاه برش کالباس، دستگاه خرد کردن و پوست‌گیری میوه و سبزیجات، سرخ‌کن، دستگاه پخت پیتزا و عمل‌آوری خمیر آن، دستگاه ساخت سوسیس و کالباس، دستگاه همزن می‌باشد.
وی افزود :  در جهت مشتری‌مداری، تمامی محصولات ما از نظر تامین قطعات اولیه برای خدمات پس از فروش (۵ سال پشتیبانی) و سرویس و گارانتی یکساله تجهیز شده است.
مدیرعامل شرکت بوراکس درپایان سخنان خود گفت : متاسفانه نوسانات نرخ ارز تاثیر منفی بر بازار ما داشته اما با این وجود آسیب کرونا بسیار سنگین‌تر از آن احساس شد.
 
آدرس : تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب اله، بالاتر از میدان حسینی، پلاک 139 - واحد 4
 
تلفن : 66058505 - 66058525 - 021
 
همراه : ۰۹۹۰۲۲۸۲۹۰۱

 

 

 
اینستاگرام:
 
 

 سایت :
 
 
 
ایمیل : 
 
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب