امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5848 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حسین محمد پورزرندی تصریح کرد‌‌؛

تاکیدبر استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید در استقرار نظام بانک‌داری اسلامی در بانک شهر

خبرایران: مدیر عامل بانک شهر با اشاره به راه‌اندازی مرکز توسعه نظام بانکداری اسلامی در این بانک گفت: در مرکز توسعه نظام بانکداری اسلامی‌، قطعا از رهنمودهای مراجع تقلید بهره می‌گیریم تا بتوانیم در بانک شهر نظام بانکداری اسلامی را شکل دهیم.
تاکیدبر استفاده از رهنمودهای مراجع تقلید در استقرار نظام بانک‌داری اسلامی در بانک شهر
به گزارش خبرایران به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، دکترحسین محمد پورزرندی با تاکید بر این‌که خدمت به شهروندان نوعی عبادت است و بانک شهر همواره این موضوع را در اولویت برنامه‌های خود داشته است ،گفت‌: بانک شهر انجام کار شهروندان و رسیدگی به امور آنان در این بانک را کاری دینی و یک عبادت می‌داند.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده دراین زمینه اظهار کرد‌: رویکرد اصلی این بانک به مدیریت پول خُرد در کشور معطوف است‌، چراکه با مدیریت سرمایه‌های اندکی که در اختیار شهروندان است بانک شهر تلاش می‌کند از طریق سرویس‌های سیستم جامع City pay، روند معاملات و رد و بدل شدن پول‌های خُرد را تسهیل و بهینه‌سازی کرده و به رسالت اصلی خود که تعلق خاطر به تمامی شهروندان است، جامه عمل پوشاند.
مدیر عامل بانک شهر، نظارت مردمی را از عوامل موثر دراداره صحیح بانک‌ها دانست و تصریح کرد : بانک شهر به همین منظور با ایجاد شماره تماس 8655 ، شیوه نظارت مردمی را در دستور کار خود قرار داده است تا شهروندان بر عملکرد بانک نظارت داشته و بتوانند فعالیت‌های این بانک را به طور شفاف ببینند و نقد و بررسی کنند.
پورزرندی در ادامه با اشاره به ارزیابی مثبت برخی علما نسبت به عملکرد بانک شهر اظهار کرد : خوشبختانه عملکرد بانک طی دوره کوتاه فعالیت خود به گونه‌ای بوده است که علما و برخی مراجع عظام تقلید نظر مثبتی نسبت به آن داشته ‌اند ، چنان‌چه آیت الله مقتدایی عضو شورای مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در این خصوص فرمودند که رسیدگی به کار شهروندان در بانک شهر شغل نیست و کاری دینی و یک عبادت است که از این رو در حین انجام این‌کار باید وضو داشته باشید.
وی با تاکید بر این که بانک شهر بانکی مردمی است که موجب حل بسیاری از مشکلات شهری خواهد شد‌، افزود‌: در راستای تحقق بانک‌داری اسلامی در این بانک اشخاصی به کارگرفته شدند که روحیه خدمت دارند تا بتوانند توانمندی خود را در مسیر رضایت مردم به‌کار گیرند.
نائب رئیس هیات مدیره بانک شهر تصریح کرد : ما معتقدیم که بایدهمه در مسیر عمران و آبادانی کشور گام بردارند و قطعا بانک‌ها در این میان نقش مهمی دارند و می‌بایست مشارکت لازم را داشته باشند.
حسین محمدپورزرندی با اشاره به راه‌اندازی مرکز توسعه نظام بانکداری اسلامی در این بانک اظهار کرد: در مرکز توسعه نظام بانکداری اسلامی از رهنمودهای مراجع تقلید بهره می‌گیریم که بتوانیم در بانک شهر نظام بانکداری اسلامی را شکل دهیم.
 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب