امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5847 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۵:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار ارومیه اعلام کرد؛

بانک شهر متعلق به تمام مجموعه شهرداری هاست

خبرایران : شهردار ارومیه با اشاره به رفع بسیاری از مشکلات شهرداری ارومیه در تعامل با بانک شهر، گفت‌: بانک شهر متعلق به تمام مجموعه شهرداری هاست و باید از این ظرفیت در توسعه شهرها استفاده کرد.
بانک شهر متعلق به تمام مجموعه شهرداری هاست

به گزارش خبرایران از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر‌،  شهردار ارومیه در جلسه هماهنگی مدیر عامل بانک شهر و شهرداری ارومیه با بیان اینکه طی سال‌های گذشته شهرداری ارومیه با مشکلات بسیاری در اخذ وام از بسیاری از بانک‌های عامل به‌علت روابط دشوار حاکم در راس امور بانک‌ها روبرو بود، اظهار کرد: امروز شاهد آن هستیم این سختی با کمک بانک شهر به‌علت آگاهی از مشکلات مدیریت شهری هر شهر مرتفع شده است.

محمد حضرت پورافزود: در سایه این تعامل توانسته ایم حدود 80 درصد از مشکلات مالی مجموعه بزرگ شهرداری ارومیه را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه بانک شهر متعلق به تمام مجموعه شهرداری هاست، گفت: هم اکنون بسیاری از شهرداری های کوچک از نبود بانک شهر در شهرشان رنج می برند و باید با اتخاذ سیاست‌های خاصی در جهت راه اندازی بانک‌های شهر در تمام نقاط اهتمام ویژه ورزید.

شهردار ارومیه در ادامه اظهار کرد‌‌: بانک شهر این توان را دارد که تسهیلات ویژه ای از جمله اعطای تسهیلات قرض الحسنه به شهروندان ارومیه ای ، اعطای کارت الکترونیک شهروند، اعطای تسهیلات باحداقل سود نرخ بانکی پایین، مشارکت بانک شهر در پروژه های سرمایه ای شهر، اعطای تسهیلات برای نوسازی ناوگان و همچنین نوسازی 470 هکتار بافت فرسوده ارومیه جهت توسعه هر چه بیشتر شهر ارومیه به شهرداری ارومیه ارائه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه: رفع مشکلات مالی شهرداری ارومیه با تعامل هر چه بیشتر با بانک شهر

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه بانک شهر متعلق به تمام شهرداری‌ها است، اظهار کرد: اکنون بانک شهر توانسته بسیاری از نیاز های کلانشهر‌های کشور را رفع کند.

پرویز جلیلی افزود: طی سال‌های گذشته برای خرید بسیاری از ماشین آلات شهرداری ارومیه با کمبود مالی مواجه بود، اما اکنون با مساعدت و تعامل هر چه بیشتر با بانک شهر بسیاری از مشکلات مالی شهرداری ارومیه رفع شده است.

بر این اساس‌، در پايان این نشست تفاهم نامه همکاري بين بانک شهر و شهرداري ارومیه در راستاي گسترش همکاري و ارائه خدمات متقابل طرفين و بهره مندي مشتريان بانک و شهروندان از ظرفیت های اقتصادی و تجهیزاتی بانک شهر امضاء شد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب