امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58451 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مجتبی اسماعیلی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

ابتکار صنعت تولیدکننده صندلی‌های کافی‌شاپی، رستورانی، هتلی و باغی است/ امتیاز برند ما نوآوری و ایده‌پردازی خلاقانه است/ به نام آقای ابتکار معروف شدم/ نیازمند حمایت صنایع بالادستی هستیم

خبرایران : مدیرعامل شرکت ابتکار صنعت گفت: امتیاز برند ابتکار صنعت نوآوری و ایده‌پردازی خلاقانه است و به همین سبب به نام آقای ابتکار معروف شدم و خوشبختانه در حدود یکسال است که تمامی ایده‌های جدید به اسم خود ما وارد بازار می‌شود.
ابتکار صنعت تولیدکننده صندلی‌های کافی‌شاپی، رستورانی، هتلی و باغی است/  امتیاز برند ما نوآوری و ایده‌پردازی خلاقانه است/ به نام آقای ابتکار معروف شدم/ نیازمند حمایت صنایع بالادستی هستیم

مجتبی اسماعیلی مدیرعامل شرکت ابتکار صنعت درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: شرکت ابتکار صنعت تولید صندلی‌های کافی‌شاپی، رستورانی، هتلی و باغی را انجام می دهد. درواقع از صفر تا صد تولید قطعات با خودمان است.
اسماعیلی تصریح کرد : امتیاز برند ما نوآوری و ایده‌پردازی خلاقانه است و به همین سبب به نام آقای ابتکار معروف شدم و خوشبختانه در حدود یکسال است که تمامی ایده‌های جدید به اسم خود ما وارد بازار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد : محصولات ما در تهران، میدان حسن‌آباد، بلوار دلاوران و در شهرستان‌ها در میادین اصلی بنکداران عرضه می شود. ضمن اینکه ما در حال رایزنی برای ایجاد نمایندگی در سطح کشور هستیم.
مدیرعامل شرکت ابتکار صنعت تاکید کرد : ویژگی دیگر محصولات ما مقرون به صرفه بودن آن است، بطوریکه قیمت یک صندلی ما حتی با چهارپایه برابری می‌کند!
وی ادامه داد : متاسفانه براثرشیوع کرونا، به دلیل اینکه نمی‌توان صندلی‌های پارچه‌ای و چرمی را استریل و ضدعفونی کرد، فقط از صندلی با قالب پلاستیکی استفاده می‌شود که هم راحت تمیز می‌شود و هم مقاوم در برابر آفتاب و باران می‌باشد.
اسماعیلی عنوان داشت : محصولات ما هم به صورت کلی و هم جزئی از درب کارخانه و یا عرضه در نمایندگی‌ها آماده تحویل به مشتریان است. از طرفی خوشبختانه نوسانات نرخ ارز تاثیر منفی زیادی  بر این بازار نگذاشته، زیرا تولید ملی بوده و از محصولات از مواد اولیه داخلی ساخته می شوند.
وی افزود : ما نیازمند حمایت صنایع بالادستی هستیم و به دلیل نیاز به وسایلی همچون دستگاه تزریق، مجبور به خرید از دلالان می‌باشیم. وامیدوارم مدیران و مسولین از تولیدکنندگان و کارآفرینان بیشتر حمایت کنند.
اسماعیلی درپایان سخنان خود گفت : شرکت ابتکار صنعت درچهارمین نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ، قنادی و هتل در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از 4 تا 7 بهمن ماه 1400 با بهترین تولیدات خود برای عموم مشتریان قرعه‌کشی و تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته است.
 

 

تماس با ما

  •  تهران، بزرگراه آیت ا… سعیدی، ( جاده ساوه )، گلشهر، میدان گلشهر، خیابان شهدا، خیابان صنعت، کوچه گیلانی، پلاک ۷
  • تلفن : 02155254000
    تلفن : 02155251212
    تلفن : 02155253100
    تلفن : 02155258304
    تلفن همراه : 09123100232
  • واتس اپ: 09307100232

آدرس سایت:

ebtekar-sanat.ir


آدرس اینستاگرام:

ebtekarsanat_

ebtekarsanatt

 

محصولات : 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب