امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58450 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور میر ابراهیمی ، دکتر تقی زاده انصاری و کیان پور؛

نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، رستوران، کافی شاپ، قنادی و هتل در شهرآفتاب آغاز به کار کرد

خبرایران : چهارمین نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ، قنادی و هتل در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب از 4 تا 7 بهمن از ساعت 10 الی 17 برای عموم علاقه مندان دایر است.
نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، رستوران، کافی شاپ، قنادی و هتل در شهرآفتاب آغاز به کار کرد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه شهرآفتاب، امروز دوشنبه 4 بهمن ماه با حضور «سیدعلی اصغر میر ابراهیمی» رئیس اتحادیه رستوران ها و سلف سرویس های تهران، «دکتر حسن تقی زاده انصاری» رئیس جامعه گردشگری الکترونیک ایران و «ستار کیان پور » رئیس اطلس ملی خوراک و نوشیدنی ایران نمایشگاه تخصصی بین المللی تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ، قنادی و هتل و عباس تقدسی نژاد در مجموعه نمایشگاه بین الملی شهر آفتاب افتتاح شد.

در این نمایشگاه ۶۸ شرکت داخلی و ۱۶ نماینده شرکت خارجی به منظور ارائه فعالیت تولیدکنندگان و فروشندگان در حوزه تجهیزات آشپزخانه، حضور دارند.

نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ تا سال 1396 رویدادی تخصصی نداشته و به عنوان مثال بازدید کننده رستورانی مجبور بود برای خرید ماشین آلات و تجهیزات به یک نمایشگاه، مبلمان و دکوراسیون به نمایشگاه دیگری، نرم افزار و …. به سایر نمایشگاهها بروند.
در سال 96 به عنوان یک رویداد تخصصی و مستقل در مرکز نمایشگاههای شهرآفتاب برگزار شد.

نمایشگاه محصولات این صنعت با 3 نمایشگاه تخصصی که به صورت همزمان برگزار می شود. و با رویکردی علمی و تخصصی سعی در افزایش خلوص ارتباطات مابین بازدیدکننده و غرفه دار را افزایش داده نتیجه بیشتری را از حضور در نمایشگاه ایجاد نماید.

عنوان نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران، کافی شاپ و هتل HRCC  نامگذاری شده است. و با استقبال خوبی روبرو شد.

بازدیدکنندگان متخصص که به عنوان خریداران محصولات غرفه داران در نمایشگاه حضور داشتند. رضایت قریب 90 درصد از غرفه داران نمایشگاه را تامین کرده و نتیجه آن رشد بیشتر هر ساله نمایشگاه نسبت به دوره قبل آن شد.

در سال 97 که دور دوم نمایشگاه برگزار شد نرخ رشد آن نسبت به دور اول 65 درصد بوده و در سال 98 که دور سوم نمایشگاه برگزار شد نرخ رشد آن نسبت به دور دوم آن 85 درصد می باشد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب