امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58438 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به سفرهای زیارتی فرهنگیان

خبرایران : طرح جدید سفرهای زیارتی فرهنگیان به عتبات عالیات با همت بانک قرض الحسنه رسالت، وزارت آموزش و پرورش و صندوق ذخیره فرهنگیان با شرایط ویژه آغاز شد.
پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به سفرهای زیارتی فرهنگیان

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، رهیار آموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت: در این طرح که با هدف تسهیل در سفرزیارتی فرهنگیان اجرایی شده تا ۳۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۲۴ ماه پرداخت می شود.

مسعود موسی زاده افزود: مبلغ و مدت بازپرداخت این تسهیلات متنوع و با توجه به انتخاب متقاضی است و فرهنگیان سراسر کشور اعم از شاغل و بازنشسته برای بهره مندی از این طرح می‌توانند با عضویت در یکی از کانون های همیاری اجتماعی  در سامانه mookeb.ir و zagrostravel.ir در بخش ثبت نام، گزینه سفرهای زیارتی را انتخاب و نسبت به تکمیل فرم اقدام کنند.

به گفته وی، در سال های گذشته نیز از سوی بانک قرض الحسنه رسالت تسهیلاتی در قالب سفرهای زیارتی به فرهنگیان پرداخت می شد که با همه گیری ویروس کرونا متوقف و در حال حاضر این طرح از بهمن ۱۴۰۰ از سر گرفته خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب