امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58428 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

20117 سامانه ثبت خرابی تلفن ثابت

خبرایران : مشتریان تلفن ثابت مخابرات منطقه تهران برای رفع خرابی با سامانه 20117 تماس بگیرند.
20117 سامانه ثبت خرابی تلفن ثابت
به گزارش خبرایران از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، مشتریان تلفن ثابت می توانند در صورت وجود اختلال در تلفن خود در تمام مدت شبانه روز بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق تماس با سامانه 20117 و یا از طریق کد دستوری #2020* از طریق شبکه تلفن همراه در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به ثبت و پی گیری خرابی تلفن ثابت نمایند. پس از تماس مشترک ، شماره خراب در سیستم خرابی ثبت می شود و همکاران مخابراتی اقدامات لازم جهت رفع مشکل پیش آمده را انجام می دهند.
گفتنی است مشتریان می توانند در صورت عدم رفع خرابی تلفن خود پس از 24 ساعت با  شماره 2021 سامانه ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران تماس  بگیرند.
شایان ذکر است مشتریان قبل از تماس با 20117 برای اعلام خرابی تلفن، باید از سالم بودن دستگاه تلفن و سیم کشی داخل ساختمان اطمینان حاصل نمایند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب