امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58399 تاریخ انتشار: شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حسین شکری در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کارتک سرویس ارائه‌کننده خدمات سرویس خودرو در محل می‌باشد/ خدماتی مانند تعویض روغن، تعویض فیلتر هوا را در محل دلخواه مشتریان با کیفیت مناسب انجام می‌دهیم / شعار شرکت تضمین اصالت کالا و ارائه خدمات با اعتماد و اطمینان بیشتر برای مشتریان است

خبرایران : مدیرعامل شرکت کارتک سرویس گفت: شعار این شرکت تضمین اصالت کالا و همچنین ارائه خدمات با اعتماد و اطمینان بیشتر برای مشتریان می‌باشد.
کارتک سرویس ارائه‌کننده خدمات سرویس خودرو در محل می‌باشد/ خدماتی مانند تعویض روغن، تعویض فیلتر هوا را در محل دلخواه مشتریان با کیفیت مناسب انجام می‌دهیم / شعار شرکت تضمین اصالت کالا و ارائه خدمات با اعتماد و اطمینان بیشتر برای مشتریان است

حسین شکری مدیرعامل شرکت کارتک سرویس درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : شرکت کارتک سرویس ارائه‌کننده خدمات سرویس خودروهای در محل می‌باشد .
وی تصریح کرد : فعالیت شرکت کارتک سرویس از سال 1399 شروع شده و طی این مدت توانسته میزان قابل توجهی از رضایت مشتریان را کسب کند و امیدواریم با توسعه کسب و کار شرکت بتوانیم این پروسه را در سطح کشور گسترش دهیم.
شکری خاطرنشان کرد : کارتک سرویس خدماتی همچون: تعویض روغن، تعویض فیلتر هوا را در محل دلخواه مشتریان با کیفیت مناسب انجام می‌دهد. همچنین تا چند روز آینده وب‌سایت و مجموعه اپلیکیشن کارتک سرویس آماده بهره‌برداری می‌شود که مشتریان می‌توانند از طریق آن نسبت به تهیه محصولات اقدام کنند.
وی ادامه داد : شعار این شرکت تضمین اصالت کالا و همچنین ارائه خدمات با اعتماد و اطمینان بیشتر برای مشتریان می‌باشد.
مدیرعامل شرکت کارتک سرویس تاکید کرد : متاسفانه در حال حاضر محصولات تقلبی فراوانی در بازار به چشم می‌خورد که مجموعه ما با دیدگاه و نگرش ارائه خدمات باکیفیت و محصولات تضمین شده و استاندارد، تلاش دارد تا نیاز و دغدغه مشتریان را مرتفع کرده و رضایت مشتریان را کسب کند.
وی ابرازداشت : با توجه به اینکه هنوز تعویض روغن اپلیکیشنی در کشور فرهنگسازی نشده، اکثر مشتریان و مردم با صنعت حوزه روانکار و روغنکاری موتوری آشنایی چندانی ندارند و بدون اطلاعات کامل اقدام به تعویض روغن می‌کنند که به همین سبب مجموعه ما پلتفرمی را طراحی کرده که بتواند به عنوان یک مشاور در زمینه ارائه خدمات به مشتریان عمل کند که باعث کسب رضایت بیشتر و اطمینان خاطر برای مشتریان باشد.
شکری عنوان داشت : از مشتریان خواهشمندیم که در زمان سرویس خودرو به نوع روغن و سطح استاندارد لازم برای هر نوع روغنی برای خودرویشان متناسب با نوع موتور خودرو انتخاب کنند و ازانجام سرویس‌های غیر ضروری و سرویس‌هایی که اطلاعات کافی در این خصوص ندارند، اجتناب کنند.
وی اضافه کرد : با توجه به اینکه خود ما به عنوان نمایندگی اصلی شرکت‌های پخش روغن در کشور می‌باشیم، قیمت محصول ما نسبت به قیمت‌های تعویض روغن در سطح بازار، ارزانتر است .
شکری تصریح کرد : در حال حاضر تنها در تهران و کرج  خدمات‌دهی انجام می‌دهیم که بحمد الهی برای انجام تبلیغات و توسعه و فرانچایز کار بصورت نمایندگی در سطح کشور فعالیت کنیم.
وی درپایان سخنان خود گفت : در نظر داریم تا در جهت توسعه کسب و کار، باشگاه مشتریان و همچنین تخفیف‌های ویژه  ماهیانه و سالانه و جشنواره و قرعه‌کشی را هم راه‌اندازی کنیم.

آدرس اینستاگرام:

kartakservice

سایت :

cartakservice.ir

اطلاعات تماس :

۹۱۳۰۲۷۲۷021 واحد داخلی ۱۰۱ پشتیبانی

  • آدرس: آدرس دفتر مرکزی: پونک بزرگراه اشرف اصفهانی ،مجتمع تجاری بوستان
  • آدرس ایمیل: cartakservicee@gmail.com
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب