امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58397 تاریخ انتشار: دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲:۳۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دانیال زرگان در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

چاکوچ از جنس موفقیت است/ شعب چاکوچ ما در سراسر کشور حتی در اوج تحریم و کرونا توانست سرپا بایستد/ بزرگترین سوخاری زنجیره‌ای در سطح کشور هستیم

خبرایران : مدیرعامل شرکت چاکوچ گفت: خوشبختانه در حال حاضر بزرگترین سوخاری زنجیره‌ای در سطح کشور را اداره می‌کنیم و توانستیم با سرمایه اندک این برند را گسترش دهیم .
چاکوچ از جنس موفقیت است/ شعب چاکوچ ما در سراسر کشور حتی در اوج تحریم و کرونا توانست سرپا بایستد/ بزرگترین سوخاری زنجیره‌ای در سطح کشور هستیم

دانیال زرگان مدیرعامل شرکت چاکوچ درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : برند چاکوچ از جنس موفقیت است، زیرا شعبات ما در سراسر کشور حتی در اوج تحریم و کرونا توانست سرپا بایستد و امید را به جامعه بخشید .
وی تصریح کرد: امید داریم تا شعبات خود را بین‌المللی کنیم تا علاوه بر اشتغالزایی، بتوانیم برای کشور ارزآوری کنیم.
زرگان عنوان داشت : اولین شعبه ما در سال 1399 تأسیس شد و شعبه جدیدمان نیز تا هفته آینده با منوی جدید شروع بکار خواهد کرد.
وی درخصوص رمز موفقیت خود در شرایط کنونی ابرازداشت : رمز موفقیت ما آن بوده که با الهام از برند kfc توانستیم مرغ درسته را بدون پوست با طعم ایرانیزه شده سوخاری کنیم که در سطح جهان بی‌سابقه است.
مدیرعامل شرکت چاکوچ افزود : بنده از ۳ سال پیش که کارم را در وانت و پخش غذا در خیابان با برند مستر چیکن آغاز کردم که سرانجام با سیستم هلدینگ آقای بختیاری چاکوچ استارت خورد و خوشبختانه در حال حاضر بزرگترین سوخاری زنجیره‌ای در سطح کشور را اداره می‌کنیم و توانستیم با سرمایه اندک  این برند را گسترش دهیم اولین شعبه را هم فروختیم.
وی تاکید کرد : درست است که سرمایه داشتن اهمیت دارد، ولی بعد از گسترش کارسرمایه اهیمت خواهد داشت.
زرگان در پایان سخنان خود گفت : همانطور که می‌دانید نوابغ جهان و صاحبان برندهای بزرگ همچون استیو جابز کار خود را از جاهای کوچک همچون پارکینگ، زیرزمین و انباری شروع کردند و به تدریج بزرگ شدند.بنابراین باید همت و تلاش را آغاز کرد و از قدم برداشتن برای رسیدن به هدفمان ترسی نداشته باشیم.

سایت :

chukooch.com

اینستاگرام :

 mr.chicken.96

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب