امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58385 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۷:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آیین تکریم از همسر اولین مدافع حرم شهید محرم ترک همزمان با گرامیداشت یادبود دهمین سالگرد

خبرایران : با حضور سیدمرتضی روحانی شهردار منطقه۱۶، محمد جواد تاجیک مشاور و دستیار شهردار تهران، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا ، فرزندان شهید همت ، شهید رشیدی ، شهید پژوهش و ... از همسر اولین شهید مدافع حرم تجلیل و قدردانی شد.
آیین تکریم از همسر اولین مدافع حرم شهید محرم ترک همزمان با گرامیداشت یادبود دهمین سالگرد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶؛ با حضور سیدمرتضی روحانی شهردار منطقه۱۶، محمد جواد تاجیک مشاور و دستیار شهردار تهران، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا ، فرزندان شهید همت ، شهید رشیدی ، شهید پژوهش و ... از همسر اولین شهید مدافع حرم تجلیل و قدردانی شد.
شهردار منطقه۱۶ ضمن تجلیل از ایثارگری و شکیبایی بانوان انقلابی و اسوه های عفت و پاکدامنی، یاد و خاطره استقامت و پایمردی این شهید متعهد و متدین را گرامی داشت.
جواد تاجیک از خاطرات و کتاب زندگی شهید ترک نکاتی را گفت و تاکید کرد ، شهدا بصیرتی دارند که در زمان حضور گرمشان و مواضع شان براحتی می توان فهمید که از آینده آگاه بودند و برای ما چراغ راهی شفاف هستند.
غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) نیز از آمادگی کامل برای همکاری و برگزاری مراسم سالگرد در مزار شریف شهدا اعلام کرد.
 در این مراسم همسر شهید ضمن گرامیداشت فضایل اخلاقی همسرش از نحوه شهادت این شهید والامقام گفت.
گفتنی است؛ شهید مدافع حرم محرم ترک در تاریخ ۱۳۵۷/۱۰/۰۱ دیده به جهان گشود. شهید والامقام برای دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام)، داوطلبانه به کشور سوریه روانه می شوند و برای مبارزه با گروه‌های معاند و داعشی، در تاریخ ۱۳۹۰/۱۰/۲۹ در شهر دمشق توسط تروریست های تکفیری به لقاءا... پیوست.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب