امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58254 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حسین پیری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کفش آپادانا ۱۱۰ با تنوع بالا و به‌روز قابل رقابت با انواع خارجی است/ روزانه ۱۵۰۰ جفت کفش تولید می‌کنیم/ محصولات ما ضمانت ۶ ماهه داشته و قابل تعویض هستند

خبرایران : مدیرعامل شرکت کفش آپادانا ۱۱۰ گفت : کفش‌های ما با تنوع بالا و به‌روز قابل رقابت با انواع خارجی خود هستند. ضمن اینکه محصولات ما ضمانت ۶ ماهه داشته و در صورت بروز مشکل، مشتریان می‌توانند برای تعویض کفش با ما تماس بگیرند.
کفش آپادانا ۱۱۰ با تنوع بالا و به‌روز قابل رقابت با انواع خارجی است/ روزانه ۱۵۰۰ جفت کفش تولید می‌کنیم/ محصولات ما ضمانت ۶ ماهه داشته و قابل تعویض هستند

حسین پیری مدیرعامل شرکت کفش آپادانا ۱۱۰ درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:  ما درشرکت کفش آپادانا ۱۱۰ روزانه ۱۵۰۰ جفت کفش تولید می‌کنیم .
پیری تصریح کرد: ۱۲۰ نفر پرسنل داریم که بصورت مستقیم در کارخانه مشغول به کارهستند وتلاش می کنیم که با توجه به مساعد شدن شرایط نیروهای بیشتری را برای اشتغال زایی در شرکت جذب کنیم.
وی عنوان داشت : به دلیل نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت کفش خارجی، تصمیم بر آن گرفتیم تا با تکیه بر توان داخلی و تولید ملی را ارتقا بخشیم و همواره تلاش ما بر اشتغالزایی و حمایت از جوانان تولیدکننده بوده است.
مدیرعامل شرکت کفش آپادانا ۱۱۰ افزود: کفش‌های ما با تنوع بالا و به‌روز قابل رقابت با انواع خارجی خود هستند. ضمن اینکه محصولات ما ضمانت ۶ ماهه دارند و  در صورت بروز مشکل، مشتریان می‌توانند برای تعویض کفش با ما تماس بگیرند.
وی ادامه داد : جلب رضایت مشتریان ،، ارتقا کیفیت و تنوع در محصولات، افزایش ارزش شرکت و اشتغال زایی برای نیروی متخصص از جمله اهداف اصلی شرکت ما هستند و در تلاش هستیم تا شرکت آپادانا ۱۱۰ نه تنها در بازار بزرگ ایران ، بلکه در بازار کفش جهان به عنوان برندی معتبر و با کیفیت بدرخشد .
 

آدرس کارخانه:

چهاردانگه، اتوبان آزادگان (غرب به شرق)، خیابان عرفان، خیابان حشمت، میدان پدر، خیابان پدرچهاردانگه، کوچه چهارم، پلاک ۷۰

شماره های تماس :

09125024822

02155277694

سایت :

  apadana110shoes.com

 اینستاگرام : 

apadana110_shoes

جهت سفارش از طریق شماره تماس 02155277694 یا سایت با ما ارتباط برقرار کنید.

شنبه الی پنجشنبه از ساعت 8 الی 20 پاسخگوی شما هستیم !

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب