امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58224 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمیدرضا عبدالمالکی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

ایران تایرلاستیک‌های سواری ، وانتی، سنگین ، کشاورزی و راهسازی تولید می‌کند/ به دلیل سیاست‌های دستوری قیمت تولیدکنندگان داخلی شرکت‌های تایرسازی بسیار زیان دیده‌اند

خبرایران : مدیرعامل شرکت ایران تایر گفت: در حال حاضر به دلیل سیاست‌های دستوری قیمت و عدم همکاری دولت با تولیدکنندگان داخلی، شرکت‌های تایرسازی بسیار زیان دیده‌اند که امیدواریم این مشکل از طریق مجلس و دولت حل شود.
ایران تایرلاستیک‌های سواری ، وانتی، سنگین ، کشاورزی و راهسازی تولید می‌کند/ به دلیل سیاست‌های دستوری قیمت تولیدکنندگان داخلی شرکت‌های تایرسازی بسیار زیان دیده‌اند

حمیدرضا عبدالمالکی مدیرعامل شرکت ایران تایر در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : مجموعه ایران تایر از سال ۱۳۴۷ تأسیس گردید و در سال ۱۳۵۴ وارد بورس شد.
وی عنوان دشت : این برند قبل از انقلاب با نام جنرال تایرز بوده که بعد از انقلاب به ایران تایر تغییر نام یافت.
عبدالمالکی افزود : تولیدات شرکت سالانه ۲۷ هزار تن است که انواع گروه محصولات تایر از جمله لاستیک‌های سواری ، وانتی، لاستیک‌های سنگین ، لاستیک های کشاورزی و لاستیک های راهسازی را تولید می‌کند.
وی ابرازداشت : در حال حاضر نیز عمده تولید شرکت ما ۷۰ درصد لاستیک رادیال سواری و ۳۰ درصد نیز بایاس نخی می‌باشد.
مدیرعامل شرکت ایران تایرخاطرنشان کرد : شرکت ما نیمه دولتی است و به لطف الهی تحریم‌ها تأثیری بر کیفیت محصول نگذاشته ولی هزینه‌های حمل و نقل از حدود ۳ ماه پیش در حدود ۴ برابر افزایش یافته است.
وی در پایان سخنان خود گفت : در حال حاضر به دلیل سیاست‌های دستوری قیمت و عدم همکاری دولت با تولیدکنندگان داخلی، شرکت‌های تایرسازی بسیار زیان دیده‌اند که امیدواریم این مشکل از طریق مجلس و دولت حل شود.

 

تماس با ما  :


آدرس: تهران- کیلومتر 5 جاده مخصوص کرج- روبروی صنایع هوایی قدس- شرکت تولیدی ایران تایر
کد پستی : 1398834698
تلفن: 9 - 44503460 (021)
فکس: 44516000 (021)

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب