امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58221 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکترمسعودسیرتی در وبینار آموزشی مدیران راه آهن سراسرکشور

خبرایران : دکترمسعودسیرتی دراین وبینارآموزشی که در راستای تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به استفاده از فناوری های نوین به ویژه "هوش مصنوعی" با موضوع "اصول مدیریت درروابط عمومی دیجیتال با رویکرد فناوری های نوین" برای جمعی از مدیران وکارشناسان روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران سراسر کشور در 18 دیماه 1400 برگزارشد به نقش و کارکردهای رسانه ها به ویژه انواع ابزارهای تحلیلی شبکه های اجتماعی و استارتاپی اشاره داشت.
دکترمسعودسیرتی در وبینار آموزشی مدیران راه آهن سراسرکشور

دکترمسعودسیرتی دراین وبینارآموزشی که در راستای تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به استفاده از فناوری های نوین به ویژه "هوش مصنوعی" با موضوع "اصول مدیریت درروابط عمومی دیجیتال با رویکرد فناوری های نوین" برای جمعی از مدیران وکارشناسان روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران سراسر کشور در 18 دیماه 1400 برگزارشد به نقش و کارکردهای رسانه ها به ویژه انواع ابزارهای تحلیلی شبکه های اجتماعی و استارتاپی اشاره و اظهار داشت : یکی از اهداف روابط عمومی ها ، استفاده و بکارگیری ابزارهای دیجیتال و آنلاین جهت تحقق برنامه ها ، ارتباط نزدیک و تعامل بهتر با مخاطبان و مشتریان میباشد که میتوانند پاسخگوی مشکلات و نظرات نیز باشد.
این مدرس دانشگاه درادامه ضمن بیان تفاوت های روابط عمومی دیجیتال با سنتی اظهارداشت : مهمترین مزیت روابط عمومی دیجیتال ، انتخاب رسانه ها ، ابزارها و استفاده از تکنولوژی و فناوری های نوین است که باعث میشود از طریق درگاههای مختلف با طیف وسیعی از مخاطبان و مشتریان در ارتباط باشیم و میزان موفقیت برنامه ها را نیزاندازه گیری نماییم و برای آن شاخص های کلیدی (KPI)تعریف کنیم که متاسفانه در روابط عمومی سنتی نمیتوانیم بفهیم دقیقا چه عملکردی داشته ایم.
این فعال فضای مجازی و شبکه های اجتماعی درپایان گفت : هدف از برگزاری این دوره معرفی و آموزش آشنایی با بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing) و انواع شبکه های اجتماعی مبتنی بر فناوری های نوین همچون هوش مصنوعی ، بلاکچین ، واقعیت افزوده ، واقعیت مجازی ، هوش تجاری ، متاورس و... برای روابط عمومی این شرکت در سراسر کشور بوده است.

لازم به ذکراست مسعودسیرتی دارای پسادکتریDBA و دکتری تخصصی هوش تجاری ، مدرس AI ,BI دانشگاه شهیدبهشتی ، بنیانگذارخانه های فناوری اطلاعات و فضای مجازی محلات شهر تهران ، منتور رویدادهای حمل و نقلی شو و مدیر هوشمندسازی ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران میباشد که کتاب های ایشان نیز باعناوین "رسانه های دیجیتال وسبک زندگی" ذیل گروه پژوهشی فناوری وسبک زندگی دانشگاه صنعتی شریف ، کتاب " فناوری اطلاعات برای زندگی بهتر" و کتاب "نقش استارتاپ ها و کسب وکارهای هوشمند و کارآفرینانه در توسعه اقتصادی کشور" به چاپ رسیده است . ضمنا کارگاه بعدی ایشان در حوزه حمل و نقل هوایی با موضوع" اصول و فنون تبلیغات در روابط عمومی با رویکرد کسب وکارهای جدید و فناوری های نوین  دربهمن 1400برای فرودگاههای کشور برگزار خواهد شد.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب