امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58212 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

غلامرضا تاجدینی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

تکتاز موتورنمایندگی سوزوکی ژاپن درایران است / ساخت موتور برقی ۳۰۰۰ وات از امسال به مجموعه ما اضافه شده است

خبرایران : مدیر فروش شرکت تکتاز موتور گفت: فعالیت شرکت تکتاز موتور ۱۲۵ سی‌سی با همکاری شرکت هارد فورد تایوان شروع شده و پس از آن انحصار نمایندگی سوزوکی از کشور ژاپن اخذ و در حال حاضر در سایت گلوبال سوزوکی، تکتاز موتور نمایندگی سوزوکی درایران است.
تکتاز موتورنمایندگی سوزوکی ژاپن درایران  است / ساخت موتور برقی ۳۰۰۰ وات از امسال به مجموعه ما اضافه شده است

غلامرضا تاجدینی مدیرفروش شرکت تکتاز موتور در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : شرکت تکتاز موتور ۱۲۵ سی‌سی از سال ۷۵ با همکاری شرکت هارد فورد تایوان شروع بکار کرده و پس از آن انحصار نمایندگی سوزوکی را از کشور ژاپن اخذ کرده و در حال حاضر در سایت گلوبال سوزوکی، تکتاز موتور نمایندگی سوزوکی ذکر شده است.
وی تصریح کرد : شرکت شامل شرکت‌های تکتاز موتور، روان‌سیکلت و نمایندگی سوزوکی و هارد فورد تایوان می‌باشد. همچنین ساخت موتور برقی ۳۰۰۰ وات نیز از همین امسال به مجموعه ما اضافه شده که ساخت شرکت ایکوتر است که صادرات به اروپا نیز دارد. 

تاجدینی تاکید کرد : این موتورسیکلت با باتری لیتیومی کار می‌کند و دو جای شارژ دارد و هر باتری ۱۰۰ کیلومتر پیمایش دارد و با حداکثر سرعت ۷۰ کیلومتر تنظیم شده است. دارای کروز و دنده عقب و همچنین استاندارد اروپا می‌باشد.
وی ادامه داد : متأسفانه بدلیل تحریم‌های اعمال شده علیه کشورمان، شرکت فعالیت کمتری دارد ولی با این وجود در حال وارد کردن ۳ موتور سوزوکی ۲۵۰ و ۲۳۰ است. موتور پر فروش ما تکتاز ۱۲۵ و ۱۵۰ و دیگری تریل روان ۲۰۰ است.
 مدیر فروش شرکت تکتاز موتور عنوان داشت : از جمله مشکلات این نوع موتورسیکلت نداشتن جایگاه سوخت (باتری) در کشوراست و مشکل دیگر نداشتن توجیه اقتصادی در مقایسه با بنزین برای استفاده از این نوع موتورسیکلت می‌باشد. البته راه‌حل این مشکل اجباری کردن استفاده از موتورسیکلت برقی است که به تازگی در کیش آغاز شده است.
وی ابرازداشت : قیمت این موتورسیکلت برقی گرانتراز موتورسیکلت‌های معمولی است که کیفیت و عمر مفید بالاتری نسبت به انواع مشابه خارجی دارد. دسترسی به محصول شرکت از طریق وب‌سایت امکانپذیر است و در ایام برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی موتور سیکلت ، دوچرخه، ماشین برقی فروش مستقیم هم وجود دارد.

تاجدینی خاطرنشان کرد : تک‌تازموتور نه تنها تولیدکننده موتورسیکلت‌های ایرانی با کیفیت و ومقاوم است  بلکه نماینده رسمی سوزوکی‌ ژاپن در ایران است. از امتیازات موتورسیکلت‌های  تک‌تازموتور و سوزوکی، در بر داشتن تکنولوژی برتر جهت کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا است.

وی در پایان سخنان خود گفت : محصولات تک‌تاز موتور انتخابی مطمئن برای افرادی است که به دنبال استحکام، نوآوری، کیفیت و تکنولوژی برتر می‌باشند. تک‌تازموتور با ارائه مدل‌های متنوع از برند سوزوکی ژاپن در تلاش برای معرفی تکنولوژی‌ها و استانداردهای جدیدی از موتورسیکلت‌ها را به دوستداران آن است.

اطلاعات تماس

taktazmotor.com
ravansicle.com

Sozokisicle.ir

آدرس: تهران، بلوار میرداماد شماره ۲۲۴

تلفن :

02126404080

iran_suzuki

@@iran_suzuki @ravancycle

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب