امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58150 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۵:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آیا ستاره ای الهام بخش در جهان استعداد ها دیده اید؟

الگویی برای نوجوانانی که دوست دارند ناممکن ها را ممکن کنند

خبرایران : علی عسگری لمجیری ( Ali Asgari Lemjiri) گفت : از ۸ سالگی در رشته ی ورزشی خلبانی هواپیمای مدل «بدون سرنشین» فعالیت خود را شروع و با توجه به کاربردی بودن این رشته ورزشی خارج از بحث ورزش از ۱۰ سالگی تلاش کردم متفاوت با خلبانان بدون سرنشین و قهرمانان جهان باشم .
الگویی برای نوجوانانی که دوست دارند ناممکن ها را ممکن کنند

علی عسگری لمجیری ( Ali Asgari Lemjiri) درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : از  ۱۶ ساله ساکن اصفهان دانش آموز پایه یازدهم می باشم. از ۸ سالگی در رشته ی ورزشی خلبانی هواپیمای مدل "بدون سرنشین" فعالیت خود را شروع و با توجه به کاربردی بودن این رشته ورزشی خارج از بحث ورزش از ۱۰ سالگی تلاش کردم متفاوت با خلبانان بدون سرنشین و قهرمانان جهان باشم و به صورت هدفمند و حرفه ای با ایجاد چالش و معرفی دریچه های جدید در این فعالیت روزانه ۲ تا ۳ ساعت تمرین داشته باشم.

وی ادامه داد : شرکت در نمایشگاه های صنایع هوایی، مسابقات هوا فضای دانشگاه ها، همایش شرکت های هواپیما سازی و دیگر مراکز دولتی و خصوصی مرتبط و نیز حضور در تلویزیون و گزارشهای خبری صدا و سیما در کارنامه ورزشی من میباشد.

عسگری لمجیری تاکید کرد : شاخه تخصصی من هواپیمای سالنی "AFM Indoor" می باشد که تحت نظارت و راهنمایی یکی از قهرمانان اروپایی این رشته در حال تمرین هستم. با تمرینات فشرده و مستمر توانسته ام به نوآوری و سبک های جدیدی برای نخستین بار در دنیا در این ورزش دست پیدا کنم.

وی عنوان داشت : اجرای ایده های جدید پروازی من نیز توانسته مورد توجه قهرمانان جهان و بزرگان این رشته ورزشی، پار المپیک جهانی، هنرمندان و اساتید موسیقی و نیز شرکت های تولید کننده ی تجهیزات و هواپیما های بدون سرنشین اروپایی و چینی قرار گیرد و این شرکتها با ارسال هواپیما و قطعه سعی در تکمیل کردن تمرینات من با محصولات جدید و حرفه ای میباشند.
 
چند نمونه از این فعالیت ها به شرح زیر میباشد:


۱. هدایت همزمان دو هواپیمای مدل توسط یک خلبان.

۲.  پیوند هنر موسیقی و هدایت هواپیما توسط یک نفر.

۳.  فعالیت های الهام بخش مناسب معلولین جسمی:
۱.  هدایت هواپیما با انگشتان پا مناسب معلولین جسمی دو دست.
۲.   هدایت هواپیما با صورت مناسب معلولین ضایع نخایی.

و چندین روش تمرینی دیگر جهت بالا بردن آمادگی مغز خلبان در انجام واکنشهای سریع و بهترین تصمیم در زمان رفتارهای غیر قابل پیش بینی و مشکلات هواپیما در حین پرواز.

اهداف من:

۱.  ثبت مهارت های معرفی شده در کتاب رکورد های جهانی گینس با نام کشورعزیزمان ایران.
۲.  بنیانگذار روش های نو و کاربردی در هدایت هواپیمای بدون سرنشین
۳.  تشکیل یک تیم از افراد معلول جسمی و شرکت در مسابقات جهانی برای نخستین بار.

امیدوارم با همکاری مدیران و مسئولین کشورم  بتوانم به اهداف خود برسم.
در پایان گذر از دایره ی خلبانی هواپیمای مدل...

 

http://skyboysworld.co

/ skyboys.world@gmail.com

https://wa.me/c/989365870222

 

 

 

 

 


 


 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب