امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58143 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۵:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در منطقه 17

خبرایران : هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه ‌زهرا (س) و همزمان با گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی پیکر مطهر دو شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس با حضور باشکوه مردم منطقه 17 از میدان ابوذر تا بوستان بهاران تشییع و تدفین شد.
برگزاری تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام در منطقه 17
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 17، از ساعت 8:30 امروز 17 دی ماه این دو شهید گمنام به روی دستان علما، مدیران شهری، مسئولان کشوری و لشکری، خانواده معزز شهدا و شهروندان مومن و ولایتمدار منطقه 17 ملقب به دارالشهدای تهران تشییع و تدفین شدند.
شهرداری منطقه 17 از چند روز قبل تر اطلاع رسانی این مراسم را در سطح معابر محلی به شکل تبلیغات محیطی در بنرهای معابر، رسانه ها و پخش تیزرهایی در تلویزیون شهری به اجرا در آورد.
در این بین معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه نیز طول مسیر تشییع را قبل و بعد از مراسم به شکل ویژه با اجرای طرح تحول نگهداشت شهری  رفت و روب کردند.
از دیگر برنامه های شهرداری این منطقه جنوبی پایتخت برای تشییع پیکر پاک دو شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس  برپایی ده ها ایستگاه صلواتی و فرهنگی در طول مسیر بوده است.
هماهنگی با پلیس راهور برای آماده سازی مسیر تشییع پیکر شهدا نیز برعهده معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه بوده است تا مسیرهای جایگزین برای تردد خودروها در زمان برگزاری مراسم صورت گیرد.
معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 17 نیز به شکل ویژه محیط تدفین شهدای گمنام در بوستان بهاران را از سه روز گذشته آماده سازی کردند و قرار است فعالیت عمرانی مقبره شهدای گمنام بوستان بهاران انجام شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب