امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 581 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۹:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

داروغه‌زاده خبرداد؛

برای حضور در برج میلاد ۱۵۰۰ رسانه‌ ثبت‌نام کردند

خبرایران : یک هزار و ۵۰۰ فعال رسانه‌ای در حوزه سینما برای حضور در برج میلاد و پوشش جشنواره فیلم فجر در سایت این رویداد سینمایی ثبت‌نام کرده‌اند.
برای حضور در برج میلاد ۱۵۰۰ رسانه‌ ثبت‌نام کردند

به گزارش خبرایران، ابراهیم داروغه‌زاده، قائم مقام دبیر سی و دومین جشنواره فیلم فجر با بیان این مطلب که تا امروز یک هزار و ۵۰۰ نفر از فعالان رسانه در سایت جشنواره فیلم فجر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: دو سوم ظرفیت کاخ جشنواره به اهالی رسانه و منتقدان سینما اختصاص داده خواهد شد. ما درتلاش هستیم تا بهترین شرایط برای حضور اهالی رسانه در کاخ جشنواره (برج میلاد) فراهم شود.

وی بیان کرد: البته تا زمانی که لیست خبرنگاران و فعالان رسانه‌های سینمایی و منتقدان سینما نهایی نشود، نمی توان گفت برای چه تعداد از اهالی رسانه کارت صادر خواهد شد.

رییس کاخ جشنواره سی و دومین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: علاوه بر حضور اهالی رسانه در سینما، در این دوره از جشنواره نیز شاهد حضور اهالی سینما در کاخ جشنواره خواهیم بود، البته این به آن معنا نیست که ظرفیت به گونه ای پر شود که مانند سال های گذشته مشکل جا در هنگام اکران فیلم های خاص را داشته باشیم و این مساله نارضایتی‌هایی را برای خبرنگاران ایجاد کند.

داروغه‌زاده در پایان گفت: از جمله سینماگرانی که قرار است در کاخ جشنواره حضور داشته باشند، عوامل اصلی فیلم های شرکت کننده در جشنواره هستند. البته تعدادی از سینماگران برجسته سینمای ایران که در این دوره از جشنواره فیلم ندارند، مهمان جشنواره فیلم فجر خواهند بود.

ثبت‌نام اینترنتی خبرنگاران متقاضی حضور در کاخ جشنواره فیلم فجر از سه‌شنبه ۱۹ آذر آغاز و تا دوشنبه ۲۵ آذر ادامه داشت و این مهلت تمدید نشد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب