امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5809 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اعلام فراخوان برای همایش ملی بهره‌وری

خبرایران: فراخوان همایش ملی بهره‌وری ایران در هشت محور با موضوع «دستاوردهای جنبش همگانی در راستای برنامه جامع بهره‌وری کشور» اعلام شد
اعلام فراخوان برای همایش ملی بهره‌وری

به گزارش خبرایران به نقل از سازمان ملی بهره‌وری ایران، فراخوان همایش ملی بهره‌وری ایران در 8 محور با موضوع «دستاوردهای جنبش همگانی در راستای برنامه جامع بهره وری کشور» اعلام شد.

بررسی و تحلیل بهره‌وری در کشور، سیاست‌ها و راهبردهای افزایش بهره‌وری دانش ‏بنیان در ارتقای بهره‌وری و بهره‌وری سبز و اهمیت حفظ محیط زیست همگام با توسعه از محورهای این همایش است.

از دیگر محورهای این همایش می‌توان به مدل‌های برقراری ارتباط بین دستمزد و بهره‌وری، نقش دستگاه‌ها و سازمان های آماری کشور در سازوکار سنجش بهره وری و سازوکارهای ارتقای بهره وری در بخش خدمات عمومی اشاره کرد.

هم چنین پژوهشگران می توانند مقالات خود را در محورهای طراحی مدل‌های ارزیابی بهره‌وری متکی به توسعه پایدار و چگونگی نقش آفرینی سازمان ملی بهره وری ایران در نظام ارتقای بهره وری کشور به دبیرخانه این همایش ملی ارسال کنند.

بر اساس این گزارش استادان، پژوهشگران، متخصصان، کارشناسان و دانشجویان علاقه‌مند باید خلاصه مقالات خود را تا تاریخ 30 مهرماه سال جاری و اصل آنها را تا تاریخ یکم آذرماه به آدرس پست الکترونیک nipo.confernce@mporg.ir ارسال کنند.

امکان حضور در این همایش به صورت حضوری یا مجازی فراهم است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به آدرس  http://nipo.spac.ir مراجعه یا با شماره 33272412-021 تماس بگیرند.

بنابر اعلام دبیرخانه همایش ملی بهره وری ایران، این همایش 4 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب