امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58076 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

یزدی از آمادگی کامل منطقه 12 در اجرای طرح جمع‌آوری معتادین در این منطقه خبر داد:

مشکل تأمین ظرفیت برای پذیرش معتادین نداریم

خبرایران : شهردار منطقه 12 در جلسه هماهنگی قرارگاه اجتماعی منطقه 12 از آمادگی کامل برای شروع و اجرای طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی در این منطقه خبر داد.
مشکل تأمین ظرفیت برای پذیرش معتادین نداریم
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 12، ظهر امروز، یک‌شنبه، 12 دی‌ماه، جلسه هماهنگی قرارگاه اجتماعی منطقه 12 با حضور امیر یزدی، شهردار منطقه، امیری، سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ، باقرآبادی، رئیس پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر، ارسلانی، رئیس کلانتری 116 مولوی، الماسی، رئیس کلانتری 113 بازار، مهرعلیان، رئیس کلانتری 109 بهارستان و جمعی از مدیران شهری منطقه 12 در سالن جلسات شهرداری منطقه 12 برگزار شد.
در این جلسه که با هدف آخرین هماهنگی‌ها برای آغاز طرح جمع‌آوری معتادین از سطح منطقه برپا شد، نخست طی گزارشی از سوی سعید شاهمیر، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه از وضعیت آمادگی منطقه 12 و نیازها و ضروریات اجرایی‌شدن طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی به مواردی همچون انجام اقدامات مقتضی برای شناسایی و معرفی نقاط آسیب‌خیز منطقه، ضرورت تأمین نیروهای انتظامی مورد نیاز برای اجرای طرح جمع‌آوری معتادین، بازبینی املاک پلاک قرمز و احصای کدهای شناسایی آنها، ساماندهی زباله‌گردها و جمع‌آوری مراکز دپوی زباله، ضرورت هماهنگی شهرداری منطقه 12 و نیروی انتظامی در اجرای طرح جمع‌آوری معتادین، فعال‌شدن اورژانس تهران در ادامه طرح، ساماندهی فضاهای بی‌دفاع شهری و... ارائه شد.
در ادامه یزدی، با اشاره به جلسات پیاپی مناطق 22گانه شهرداری با موضوع قرارگاه عملیاتی کاهش آسیب گفت: صبح امروز نیز جلسه‌ای که با حضور جناب آقای دکتر زاکانی، شهردار محترم تهران و همه مسؤولان مرتبط با این موضوع داشتیم و در مورد آخرین هماهنگی‌ها برای اجرای این طرح بحث و بررسی شد و مقرر گردید معتادین، جدا از اینکه چه تبعیت یا جنسیتی داشته باشند، همگی جمع‌آوری شوند؛ همچنین بهزیستی زمینه‌های لازم را برای اجرای این طرح فراهم کند.
وی ضمن یادآوری این نکته که این طرح در برخی مناطق آغاز شده، از آمادگی کامل منطقه 12 برای اجرای این طرح خبر داد و افزود: طبق اعلام مراکز پذیرش فعلی منطقه، هم‌اکنون بین 1500 تا 2 هزار نفر ظرفیت پذیرش در منطقه 12 موجود است که این ظرفیت تا پایان هفته افزایش خواهد یافت و می‌توان گفت مشکلی از جنبه ظرفیت برای پذیرش معتادین نداریم.
شهردار قلب طهران همچنین از شروع جمع‌آوری مراکز پسماند غیرمجاز از صبح امروز در این منطقه خبر داد و بیان کرد: همه این مراکز باید جمع‌آوری شوند و به دنبال آن انتقال پسماندهای دپوشده برای جلوگیری از تهاتر مواد مخدر با پسماند، باید صورت گیرد.
پلمپ خانه‌های پلاک قرمز و توجه ویژه به بساط‌گستران و وانت‌های فروش میوه سیار اطراف بازار با توجه به نزدیکی به شب سال نو از دیگر موضوعاتی بود که یزدی از آنها سخن گفت.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب