امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 58072 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افق کوروش، برنده تندیس سیمین چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور

خبرایران : شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، شرکت برگزیده و برنده تندیس سیمین چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور کشور شد.
افق کوروش، برنده تندیس سیمین چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور
به گزارش خبرایران ، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‍‌ای افق کوروش، شرکت برگزیده و برنده تندیس سیمین چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور کشور شد.
در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور که روز سه شنبه 7 دی‌ماه برگزار شد این شرکت در میان شرکت‌های حاضر در جشنواره، پس از ارزیابی و اعتبارسنجی توسط هیئت داوران به عنوان شرکت پاسخگو و مسئولیت‌پذیر در حوزه سلامت کشور برگزیده و موفق به دریافت تندیس سیمین این جشنواره شد.
 
چهارمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور که با هدف بهبود و توسعه مستمر فرآیندهای سلامت محور در صنعت و خدمات کشور و با پایش، رتبه‌بندی، اعتباربخشی و تشویق مجموعه‌های برتر و سازمان‌های متعهد به موضوع سلامت و معرفی آخرین دستاوردهای واحدهای سلامت‌محور برگزار شده است، ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت‌محور و همچنین فراهم آوردن زمینه حضور گسترده صاحبان صنایع در بازارهای بین‌المللی و انعکاس مفهوم صنعت سلامت‌محور در سیاست‌های کلان کشور را  مورد نظر قرار داده است.
 
گفتنی است شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، متعلق به بخش خصوصی است و با بیش از سه هزار شعبه فروشگاهی بزرگترین فروشگاه زنجیره ای ایران به شمار می رود.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب