امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57974 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

کیانوش سادات هندی در گفتگو با خبر ایران اعلام کرد؛

گونا تولید کننده مبلمان است / ۱۷ کمپانی نمایندگی انحصاری داریم/ تمامی کارهای ما سفارشی ساز و طبق ابعاد موردنظر مشتری برای منزل طراحی و آماده‌سازی می‌شود

خبرایران : مدیر بازرگانی مجموعه مبلمان گونا گفت : به واسطه سیاست‌های اقتصادی کشور و ممنوعیت واردات مبلمان، ۵ سال است که در حوزه تولید فعالیت می‌کنیم و ۲ سال است که بخش طراحی هم به بخش تولید اضافه شده و محصولاتی که در نمایشگاه ارائه شده، طراحی و تولید خود ماست.
گونا تولید کننده مبلمان است / ۱۷ کمپانی نمایندگی انحصاری داریم/ تمامی کارهای ما سفارشی ساز و طبق ابعاد موردنظر مشتری برای منزل طراحی و آماده‌سازی می‌شود
کیانوش سادات هندی مدیر بازرگانی شرکت مبلمان گونا در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : کارشناس عمران و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی هستم و ۲۲ سال است در بخش بازرگانی مجموعه گونا فعالیت می‌کنم و به واسطه سیاست‌های اقتصادی کشور و ممنوعیت واردات مبلمان، ۵ سال است که در حوزه تولید فعالیت می‌کنیم.
وی تصریح کرد : ۲ سال است که بخش طراحی هم به بخش تولید اضافه شده و محصولاتی که در نمایشگاه ارائه شده، طراحی و تولید خود ماست. ۴ کارگاه آهنگری، نجاری، رویه کوبی و خیاطی در مجموعه ما در شهرک بهسازی در احمدآباد مستوفی واقع شده که مشغول به فعالیت و تولید می‌باشد.
سادات هندی خاطر نشان کرد : بخش بازرگانی ما نیز با حضور بیش از ۲۰ تولیدکننده بخش صنعت مبلمان خانگی (نوع کلاسیک، نئوکلاسیک و مبلمان تختخوابش) به صنعت نورپردازی، صنعت نساجی پرده و پارچه رومبلی می‌پردازند.
وی ادامه داد : این مجموعه کامل تمامی نیازهای مشتریان و مایحتاج لازم برای منزل از قبیل کفپوش، لمینیت، کفپوش پارکت، پرده، تابلوهای نقاشی شده، آرت ورک‌های هنری، مجسمه، نورپردازی، لوستر، دیوارکوب، آباژور و مبلمان، سرویس خواب، سرویس ناهارخوری هم برای منازل و هم برای ادارات، رستوران‌ها و لابی‌های هتل،  را پاسخگو می‌باشند. تمامی کارهای ما سفارشی ساز و طبق ابعاد موردنظر مشتری طراحی و آماده‌سازی می‌شود.
مدیر بازرگانی گونا ابراز داشت : ما بجز فروشگاه‌هایی که در تهران دایر هستند، در شهرهای اصفهان (سیتی سنتر)، جزیره کیش نیز شعبه داریم و ضمن اینکه مشخصه شرکت گونا طراحی و تولید منحصربفرد آن است و بخشی که نیازسنجی کرده و مجموعه را به‌روز می‌کنیم.
وی عنوان داشت : متأسفانه در طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، نمایشگاه بین‌المللی دایر نشد، اما با این وجود ۲۰ سال است که در تمامی نمایشگاه‌های آسیا و اروپا در بخش صنعت مبلمان شرکت می‌کنیم.
سادات هندی در پایان سخنان خود گفت : با ۱۷ کمپانی نمایندگی انحصاری داریم که از طریق آنها اقدام به واردات می‌کنیم و هم‌اکنون در حال بهسازی زیرساخت بخش تولید که شامل بسته‌بندی و طراحی می‌باشد، هستیم که بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب