امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 57941 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰:۴۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فرهاد کوه بر درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

گونا تولید و عرضه کننده مبل راحتی و مدرن است/ محصولات شرکت تولیدی گونا به سراسر کشورارسال می شود

خبرایران : مدیرعامل شرکت تولیدی گونا گفت : محصولات ما شامل محصولات با روکش چوب، چوب‌های مهندسی شده، محصولات سنگ و استیل و انواع محصولات مبلمان شامل: رویه‌کوبی و اکسسوری می‌باشد.
گونا تولید و عرضه کننده مبل راحتی و مدرن است/ محصولات شرکت تولیدی گونا به سراسر کشورارسال می شود

فرهاد کوه بر مدیرعامل شرکت تولیدی گونا در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: شرکت تولیدی گونا شامل دو بخش بازرگانی و تولید است که بخش بازرگانی به مدیریت آقای «کیانوش سادات هندی» و سهامداران اصلی: آقایان «بابک صداقت‌کمال» و «کاوه خطیبی» می‌باشند.

وی تصریح کرد : محصولات ما شامل: محصولات با روکش چوب، چوب‌های مهندسی شده، محصولات سنگ و استیل و انواع محصولات مبلمان شامل: رویه‌کوبی و اکسسوری می‌باشد. در کنار این تولید وعرضه کننده مبل راحتی و مدرن ،میز ناهار خوری، آینه کنسول، آینه و شمعدان، لایتینگ، میز جلو مبلی، میز بار، کتابخانه چوبی، میز تلویزیون، فرش مدرن، آینه قدی، لوستر، کمد چوبی، قفسه چوبی، مجسمه و اکسسوری را نیزداریم.

کوه بر افزود : بخشی از این اکسسوری‌ها تولید داخل و بخش لایتینگ (جزو کارهای فاخر و حراجی) نیز وارداتی می‌باشد.

وی تاکید کرد : فعالیت ما از ۲۰ سال گذشته در زمینه بازرگانی مبلمان و اکسسوری آغاز شد و مدتها واردکننده بودیم که طی سالهای اخیر بدلیل قانون ممنوعیت واردات مبلمان، تصمیم بر آن گرفتیم که بصورت مجزا در کنار کار بازرگانی و فروش، به کار تولید بپردازیم.

کوه برخاطرنشان کرد: با مقایسه کارهای مشابه وبررسی سلایق مختلف، مجددا به طراحی پرداخته و ساخت محصولات جدید را آغاز کردیم. محصولات ارائه شده دراین نمایشگاه بصورت صددرصد تولیدی کارخانه خود ماست‌ که به لطف آقای عبداللهی، اکثر شرکت‌های مرتبط با صنعت چوب، مبلمان و پارچه با شرایط ویژه در کنار هم کار می‌کنند و به همین سبب ما نیزکارخانه رابه این مکان انتقال داده و در کنار کار بازرگانی به فعالیت تولید می‌پردازیم.

وی تصریح کرد : ما ارسال به سراسر کشور داریم و در تلاشیم تا در آینده امکان صادرات نیز پیدا کنیم وبتوانیم اشتغال زایی و ارز بری کشورمان داشته باشیم.

 

شعبه های مجموعه فروشگاه های گونا :

ولنجک :  22179631

فرمانیه 26371644  

پاسداران91001208

بازار مبل یک: 66312611

بازار مبل سه:  66193230  

اصفهان : 03136550326

کیش : 07644467265

آدرس کارخانه گونا: احمدآباد مستوفی، شهرک بهسازی صنایع چوب

اینستاگرام :

https://instagram.com/gouna.gallery?utm_medium=copy_link

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب